Σε πανίσχυρα τσιπ για αυτοκίνητα χωρίς οδηγό στοιχηματίζει η Nvidia
Τα αυτοκίνητα μπορεί να οδηγούν μόνα τους, επιμένει η Nvidia η οποία τον Μάρτιο του 2014 είχε κάνει την επίδειξη του Audi Connect, του αυτοκινήτου της Audi που είχε ένα πορτ μπαγκάζ γεμάτο ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες της η έκθεση CES 2015, η Nvidia έδειξε τον διάδοχο του τσιπ Tegra K1, ένα τσιπ που έχει την εξαιρετικά υψηλή απαιτούμενη ισχύ για την επεξεργασία μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
Τα αυτοκίνητα μπορούν να οδηγούν και να παρκάρουν μόνα τους, επιμένει η Nvidia η οποία τον Μάρτιο του 2014 είχε κάνει την επίδειξη του Audi Connect, του αυτοκινήτου της Audi που είχε ένα πορτ μπαγκάζ γεμάτο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για να φέρει σε πέρας την αποστολή του.
Λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες της η έκθεση CES 2015, η Nvidia έδειξε τον διάδοχο του τσιπ Tegra K1, τον Tegra X1, ένα τσιπ με 256 πυρήνες και δυνατότητα εκτέλεσης 1 τρισεκατομμυρίου πράξεων κινητής υποδιαστολής σε ένα δευτερόλεπτο (1 teraflop). Σε έναν -ή περισσότερους- Tegra X1 θα βασίζεται το σύστημα αυτόματης πλοήγησης αυτοκινήτων που ετοιμάζει η εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με τα γραφικά υπολογιστών.
Εξάλλου, τα συστήματα αυτόματης πλοήγησης (και παρκαρίσματος) απαιτούν τέτοιες επιδόσεις, αφού καλούνται να επεξεργαστούν δεδομένα από πολλαπλές κάμερες υψηλής ανάλυσης στο αυτοκίνητο για να διακρίνουν εμπόδια, τις διακυμάνσεις στην ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος, τους πεζούς, τις διαθέσιμες θέσεις παρκαρίσματος, την οδική σήμανση καθώς και τα συστήματα ψυχαγωγίας των επιβατών του.
Οι επεξεργαστές του αυτοκινήτου σας θα είναι οι ισχυρότεροι όλων, είπε ο επικεφαλής της εταιρείας Jen Hsun Huang, λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες της η CES 2015.
Τι θα κάνουμε το 1 Teraflop; εξηγεί ο επικεφαλής της Nvidia
Την τελευταία διετία, η Nvidia επενδύει στην ανάπτυξη των συστημάτων για αυτοκίνητα και ήδη το 2014 κατάφερε να αυξήσει κατά 51% στα 168 εκατομμύρια δολάρια τα έσοδά της από την αυτοκινητοβιομηχανία, συνεργαζόμενη με τις Audi, ΒΜW και Tesla. Εντούτοις, τα έσοδα του τμήματος υπολείπονται προς το παρόν σημαντικά αυτών από άλλες δραστηριότητες της εταιρείας που ανεβάζουν το σύνολο των ετήσιων εσόδων της στα 1,225 δισεκατομμύρια δολάρια.
- Διαβάστε επίσης για το car hacking και για το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό της Google
Reuters,In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις