Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η Apple και η IBM προσφέρουν το πρώτο κύμα εφαρμογών IBM MobileFirst for iOS

Η Apple και η IBM προσφέρουν το πρώτο κύμα εφαρμογών IBM MobileFirst for iOS

Μετά την ανακοίνωση της στρατηγικής συμμαχίας τους τον Ιούλιο, Apple και ΙΒΜ παρουσίασαν το πρώτο δείγμα γραφής από τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες που μπορούν να αναπτύξουν και να προσφέρουν στις επιχειρήσεις. Η ανακοίνωση των πρώτων εφαρμογών έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όλους, αφού δείχνει τι μπορεί να γίνει από την ανάλυση μεγάλων σετ δεδομένων που μας αφορούν έναν προς έναν.

Μετά την ανακοίνωση της στρατηγικής συμμαχίας τους τον Ιούλιο, Apple και ΙΒΜ παρουσίασαν το πρώτο δείγμα γραφής από τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες που μπορούν να αναπτύξουν και να προσφέρουν στις επιχειρήσεις. Η ανακοίνωση των πρώτων εφαρμογών έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όλους, αφού δείχνει τι μπορεί να γίνει από την ανάλυση μεγάλων σετ δεδομένων που μας αφορούν έναν προς έναν.

Πρόκειται για τις λύσεις IBM MobileFirst for iOS, μια νέα κλάση εφαρμογών που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για επιχειρήσεις και για την υποστήριξη υπηρεσιών από το cloud. Κυρίως όμως, οι εφαρμογές αυτές φέρνουν ό,τι μπορεί να κάνει η ΙΒΜ στον τομέα Big Data & Analytics στους επιχειρηματίες με iPhone και iPad.

ΙΒΜ και Apple έχουν ήδη έτοιμες εφαρμογές για τράπεζες, λιανεμπόριο, ασφαλιστικές εταιρείες, χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, τηλεπικοινωνίες, κρατικούς οργανισμούς, αστυνομία και αεροπορικές εταιρείες. Μεταξύ των πελατών της IBM που ανακοίνωσαν την υποστήριξή τους για τις λύσεις IBM MobileFirst for iOS περιλαμβάνονται οι Citi (μεγάλη αμερικανική τράπεζα), Air Canada (αερομεταφορέας), Sprint (τηλεπικοινωνίες) και Banorte (τράπεζα, Μεξικό).

  • Plan Flight (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): διαχειρίζεται την κύρια πηγή εξόδων όλων των αερογραμμών – τα καύσιμα – επιτρέποντας στους πιλότους να εξετάζουν εκ των προτέρων τα προγράμματα πτήσεων, τα σχέδια πτήσεων και τις καταστάσεις πληρώματος, να αναφέρουν προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τις πτήσεις στα πληρώματα εδάφους και να λαμβάνουν καλύτερα τεκμηριωμένες αποφάσεις όσον αφορά την βελτιστοποίηση της προμήθειας καυσίμων (discretionary fuel).
  • Passenger+ (Κλάδος Ταξιδιών και Μεταφορών): επιτρέπει στα πληρώματα πτήσης να προσφέρουν ένα απαράμιλλο επίπεδο εξατομικευμένων υπηρεσιών στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της πτήσης – συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για ειδικές προσφορές, αλλαγή κρατήσεων και αποσκευές.
  • Advise & Grow (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): παρέχει σε τραπεζικά στελέχη που επισκέπτονται μικρές επιχειρήσεις/πελάτες, ασφαλή εξουσιοδότηση για την πρόσβαση σε προφίλ πελατών καθώς και σε αναλύσεις του ανταγωνισμού, με στόχο την εξαγωγή επιχειρηματικής γνώσης μέσω εργαλείων ανάλυσης προκειμένου να υποβάλλουν εξατομικευμένες προτάσεις και για την ολοκλήρωση συναλλαγών με ασφάλεια.
  • Trusted Advice (Τράπεζες και Χρηματοπιστωτικές αγορές): Επιτρέπει σε συμβούλους να αποκτούν πρόσβαση και να διαχειρίζονται χαρτοφυλάκια πελατών καθώς και να αντλούν πληροφόρηση από ισχυρά εργαλεία ανάλυσης προβλέψεων — όταν βρίσκονται στην κατοικία του πελάτη ή στην καφετέρια της γειτονιάς, αντί στο γραφείο τους – με πλήρη δυνατότητα ελέγχου των προτάσεων με εξελιγμένα εργαλεία μοντελοποίησης, μέχρι και την ασφαλή ολοκλήρωση συναλλαγών.
  • Retention (Ασφάλιστικός Τομέας): παρέχει στους ασφαλιστικούς πράκτορες δυνατότητες πρόσβασης στα προφίλ και το ιστορικό των πελατών, όπως στην βαθμολογία κινδύνου διατήρησης βάσει ανάλυσης καθώς και έξυπνων ειδοποιήσεων, υπενθυμίσεων και προτάσεων για τις επόμενες βέλτιστες κινήσεις καθώς και διευκόλυνσης βασικών συναλλαγών όπως η λήψη ηλεκτρονικών υπογραφών και η είσπραξη ασφαλίστρων.
  • Case Advice (Δημόσια Διοίκηση): αντιμετωπίζει το πρόβλημα του φόρτου εργασίας και της υποστήριξης μεταξύ όσων εργάζονται σε υποθέσεις και λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις, ατομικά, ή ομαδικά, εν κινήσει. Η λύση αναπροσαρμόζει τις προτεραιότητες των υποθέσεων βασιζόμενη σε πληροφόρηση πραγματικού χρόνου βάσει ανάλυσης και εκτιμά τον κίνδυνο βάσει ανάλυσης προβλέψεων.
  • Incident Aware (Δημόσια Διοίκηση): μετατρέπει το iPhone σε κρίσιμο πόρο πρόληψης του εγκλήματος, παρέχοντας στα αστυνομικά όργανα πρόσβαση πραγματικού χρόνου σε χάρτες και πηγές βίντεο από τις θέσεις συμβάντων, πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των θυμάτων, τον κίνδυνο κλιμάκωσης και το ιστορικό παραβατικότητας καθώς και βελτιωμένη δυνατότητα κλήσης ενισχύσεων και υποστηρικτικών υπηρεσιών.
  • Sales Assist (Λιανικές Πωλήσεις): επιτρέπει σε συνεργάτες να συνδέονται στα προφίλ πελατών, να παρουσιάζουν προτάσεις που βασίζονται σε προηγούμενες αγορές και στις τρέχουσες επιλογές, να ελέγχουν τα αποθέματα, να εντοπίζουν είδη στο κατάστημα και να κανονίζουν την αποστολή ειδών που είναι διαθέσιμα εκτός καταστήματος.
  • Pick & Pack (Λιανικές Πωλήσεις): συνδυάζει τεχνολογία βελτιστοποίησης της εγγύτητας μεταξύ παραγγελιών και αποθεμάτων με τα back-end συστήματα για τη ριζική αλλαγή του τρόπου εκπλήρωσης των παραγγελιών.
  • Expert Tech (Τηλεπικοινωνίες): αξιοποιεί εγγενείς δυνατότητες του iOS, π.χ. FaceTime και GPS, για εύκολη πρόσβαση σε τεχνογνωσία, βελτιστοποίηση μιας διαδρομής, για να παράσχει ανώτερο επίπεδο εξυπηρέτησης, πιο αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, βελτιωμένη παραγωγικότητα, καθώς και μεγαλύτερη ικανοποίηση εργαζομένων και πελατών.

Συμπληρώνοντας τις εφαρμογές IBM MobileFirst for iOS, η συνεργασία μεταξύ Apple και IBM προσφέρει στις επιχειρήσεις/ πελάτες πρόσθετα επίπεδα δυνατοτήτων για τη φορητή δικτύωση των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εξής:

  • Μοbile Platform and Enterprise Integration – αξιοποίηση της διεθνούς τεχνογνωσίας της IBM στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, τη σχεδίαση της εμπειρίας του πελάτη, την ενοποίηση των συστημάτων, από τα εργαλεία ανάλυσης, τη ροή εργασιών και την αποθήκευση στο cloud έως τη διαχείριση, την ασφάλεια και την ολοκλήρωση συσκευών σε κλίμακα στόλου. Η βελτιωμένη διαχείριση φορητών συσκευών περιλαμβάνει ένα κατάλογο ιδιωτικών εφαρμογών, υπηρεσίες ασφάλειας για δεδομένα και συναλλαγές καθώς και εργαλεία παραγωγικότητας για όλες τις λύσεις IBM MobileFirst for iOS. Επιπλέον των λύσεων λογισμικού στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης, όλες αυτές οι υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στο Bluemix—την πλατφόρμα ανάπτυξης της IBM στο IBM Cloud Marketplace.
  • Supply activate and manage – Βελτιστοποιημένη, πλήρης διαχείριση των προμηθειών, της εγκατάστασης και του κύκλου ζωής — στην κατάλληλη κλίμακα, μαζί με λύσεις cloud για την ασφάλεια της επιχείρησης, τη διαχείριση συσκευών και την ενοποίηση δεδομένων και διαδικασιών.
  • AppleCare for the Enterprise – Παροχή υποστήριξης στα Τμήματα Πληροφορικής και στους τελικούς χρήστες για τις συσκευές τους, όλο το εικοσιτετράωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, από τη βραβευμένη ομάδα υποστήριξης πελατών της Apple, με οn-site εξυπηρέτηση που παρέχεται από την IBM.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις νέες λύσεις της Apple και της IBM, δημοσιεύονται στην διεύθυνση http://www.ibm.com/mobilefirst/us/en/mobilefirst-for-ios.html και https://www.apple.com/business/mobile-enterprise-apps/

«Αυτό που προσφέρουμε επικεντρώνεται άμεσα σε αυτό που αναζητούν οι επιχειρήσεις σήμερα — έξυπνες τεχνολογίες που απελευθερώνουν νέα αξία, φέρνοντας σε επαφή τον χρήστη με την τεχνολογία big data και ενισχύοντας την ατομική του συμμετοχή» δήλωσε ο Bridget van Kralingen, επικεφαλής του τομέα IBM Global Business Services. «Η συνεργασία μας συνδυάζει την τεχνογνωσία της ΙΒΜ σε διάφορους κλάδους της αγοράς και την απαράμιλλη θέση της στον τομέα της επιχειρηματικής πληροφορικής με την εξαιρετική εμπειρία χρήστη και την άριστη σχεδίαση προϊόντων της Apple, με στόχο την βελτίωση της απόδοσης μιας νέας γενιάς στελεχών επιχειρήσεων.»

«Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για τα iPhone και iPad στον επιχειρηματικό τομέα και ανυπομονούμε να διαπιστώσουμε τους συναρπαστικούς νέους τρόπους αξιοποίησης των συσκευών iOS από τους οργανισμούς,» δήλωσε ο Philip Schiller, Senior Vice President της Apple, Worldwide Marketing. «Ο επιχειρηματικός κόσμος βρίσκεται πλέον εν κινήσει και οι Apple και IBM συνδυάζουν την καλύτερη τεχνολογία του κόσμου με την ευφυέστερη διαχείριση δεδομένων και ανάλυσης, προκειμένου να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επανακαθορίσουν τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται.»

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ολυμπιακός – Φερεντσβάρος: Κρίσιμη «μάχη» στον Πειραιά, με «φόντο» το Final-4!

Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει την πανίσχυρη και αήττητη Φερεντσβάρος, την οποία υποδέχεται στο Παπαστράτειο κολυμβητήριο, για την κρίσιμη 4η αγωνιστική των προημιτελικών ομίλων του Champions League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024