Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Οταν οι σταρ του Χόλιγουντ κάνουν περιουσίες στη Σίλικον Βάλεϊ

Οταν οι σταρ του Χόλιγουντ κάνουν περιουσίες στη Σίλικον Βάλεϊ

Η Καρντάσιαν δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία διάσημη, η οποία επενδύει στον ψηφιακό τομέα είτε από άποψη είτε ευκαιριακά. Τα τελευταία χρόνια, τα σύνορα ανάμεσα στον κόσμο των διασημοτήτων και τις νέες τεχνολογίες είναι συχνά δυσδιάκριτα.

«Για ποιον λόγο δεν σας παίρνουν στα σοβαρά;». Ελαφρώς ενοχλημένη, η Κιμ Καρντάσιαν προσπαθεί να βολευτεί στη θέση της. «Ειλικρινά, δεν ξέρω» απαντά στον δημοσιογράφο. «Είναι ένα ερώτημα που θέτω συχνά στον εαυτό μου. Είμαι σκληρά εργαζόμενη και περήφανη γι’ αυτό», προσθέτει στον ίδιο τόνο. Κανένας από το κοινό δεν σκέφτεται να αντικρούσει τα λεγόμενά της.

Την περασμένη εβδομάδα, η Κιμ Καρντάσιαν ήταν καλεσμένη του Code Mobile, ενός μεγάλου συνεδρίου με θέμα τις καινοτομίες σε έξυπνα τηλέφωνα και ταμπλέτες. Οι ομιλητές ήταν όλοι ένας προς έναν – από τη διευθύνουσα σύμβουλο του YouTube Σούζαν Γουοτζίτσκι και τον συνιδρυτή του Instagram Κέβιν Σίστρομ έως τον Γκρεγκ Τζόσβιακ, επικεφαλής της μονάδας iPhone και του λογισμικού iOS. Γι’ αυτό και η εμφάνιση της Κιμ Καρντάσιαν εξέπληξε κάποιους, όχι όμως όλους όσοι παρακολουθούν από κοντά την πραγματικότητα των νέων τεχνολογιών, υπογραμμίζει η Figaro. Αν και ευρέως γνωστή για τη ριάλιτι εκπομπή της στην αμερικανική τηλεόραση («Keeping Up with the Kardashians») ή για τα σέξι βίντεο στα οποία έχει κατά καιρούς πρωταγωνιστήσει, η αμερικανίδα τηλεπερσόνα ξεχώρισε φέτος και ως συνιδρύτρια μίας πολύ επιτυχημένης εφαρμογής.

Από τον περασμένο Ιούνιο, οπότε κυκλοφόρησε, η εφαρμογή Kim Kardashian Hollywood περιλαμβάνεται στις πλέον δημοφιλείς της κατηγορίας «περιπέτειες» του iOS (του λογισμικού για κινητά το οποίο δημιουργήθηκε και διανέμεται από την Apple), στις ΗΠΑ. Ειδικοί εκτιμούν ότι τα κέρδη από το πρόγραμμα μπορεί να αγγίζουν έως και τα 700.000 δολάρια την ημέρα, ενώ μέχρι το τέλος του έτους υπολογίζουν έσοδα της τάξης των 200 εκατ. δολαρίων. Εξ ου και η εταιρεία αποφάσισε να ανανεώσει την άδεια του παιχνιδιού για τρία ακόμη χρόνια.

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες να γίνουν μέσα από τις οθόνες των κινητών τους εκκολαπτόμενοι (-ες) σταρ. Με τη βοήθεια της εικονικής Καρντάσιαν, οι παίκτες μυούνται στον λαμπερό κόσμο της σόουμπιζ, συμμετέχουν σε διάφορα χάπενινγκ προκειμένου να διευρύνουν την προβολή τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, κάνουν φωτογραφίσεις και συναναστρέφονται με προσωπικότητες. Στόχος του παιχνιδιού είναι μία θέση στην περίφημη «A list», το οποίο σημαίνει ότι ο παίκτης έχει καταφέρει να «τρυπώσει» στον κύκλο με τους πιο διάσημους ανθρώπους στον κόσμο.

Ως ιδέα δεν είναι και πολύ πρωτότυπη. Για την ακρίβεια, το Kim Kardashian Hollywood είναι μία βελτιωμένη έκδοση παλαιότερης εφαρμογής (του 2013). Είναι όμως «εθιστική». Επίσης, αν και ως εφαρμογή είναι δωρεάν να την κατεβάσεις, παρέχει άπλετες ευκαιρίες στους χρήστες που θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους – αγοράζοντας ρούχα για τον πρωταγωνιστή, τροφοδοτώντας τον με ενέργεια, η οποία μειώνεται με κάθε δραστηριότητα κ.ά.

Η Καρντάσιαν δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία διάσημη, η οποία επενδύει στον ψηφιακό τομέα είτε από άποψη είτε ευκαιριακά. Τα τελευταία χρόνια, τα σύνορα ανάμεσα στον κόσμο των διασημοτήτων και τις νέες τεχνολογίες είναι συχνά δυσδιάκριτα. Για την ακρίβεια, τέτοιου είδους επενδύσεις μοιάζουν περισσότερο με φυσική εξέλιξη για εκείνους οι οποίοι έχουν μάθει να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να χτίσουν την εικόνα τους. Την Καρντάσιαν, λόγου χάριν, ακολουθούν περισσότεροι από 20 εκατομμύρια χρήστες στο Instagram και το Twitter, ενώ η ίδια κυκλοφορεί πάντα με δύο smartphones, εκ των οποίων το ένα το χρησιμοποιεί αποκλειστικά για να τραβά φωτογραφίες και να τις ανεβάζει στο Διαδίκτυο.

Ο Τζάστιν Μπίμπερ, ένας ακόμη σελέμπριτι με εξάρτηση από το κινητό του και περισσότερους από 56 εκατομμύρια φαν στο Twitter, έχει επίσης μία επιχειρηματική προσπάθεια στο βιογραφικό του, αν και όχι τόσο επιτυχή όσο της Καρντάσιαν. Το 2013, ο Μπίμπερ συνέβαλε στη δημιουργία και τη χρηματοδότηση της εφαρμογής «Shots of me», με θέμα τα selfies.

Το ενδιαφέρον των μεγάλων αστέρων του Χόλιγουντ δεν έχει περάσει βέβαια απαρατήρητο από τους κολοσσούς της Πληροφορικής. Αντί λοιπόν να προσφέρουν στους σελέμπριτι μία ανούσια διαφημιστική καμπάνια, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις προτιμούν να τους προσλάβουν προκειμένου να μοιραστούν τις γνώσεις και την επιρροή τους. Κάπως έτσι η αμερικανίδα τραγουδίστρια Αλίσια Κις εργάστηκε για έναν χρόνο στους κόλπους της Blackberry τόσο στο κατασκευαστικό όσο και στο δημιουργικό κομμάτι. Παρόμοια σύντομη καριέρα ακολούθησαν επίσης η Lady Gaga στην Polaroid, καθώς και ο αμερικανός ράπερ, ηθοποιός, Dj και πολλά άλλα Will.i.am στην Intel.

Πιο ενεργός από όλους τους συναδέλφους του όμως στον κόσμο της Σίλικον Βάλεϊ είναι αναμφισβήτητα ο Αστον Κούτσερ. Το 2013, ο αμερικανός ηθοποιός προσελήφθη στη Lenovo, όπου συνέβαλε στη δημιουργία του Yoga Tablet 2 Pro, το οποίο παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο. Επιπλέον, ο Κούτσερ έχει ιδρύσει ένα ταμείο επενδύσεων αποκλειστικά για διαδικτυακές επιχειρήσεις (Skype, Spotify και Airbnb, μέχρι στιγμής).

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Κυκλοφορούν και… εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το πρώτο ματς με τη Φενέρμπαχτσε

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του μεγάλου αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024