Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Citroen

Citroen

Το μέλλον της σειράς DS, μια αποδοτικότερη προσέγγιση στο εκκεντρικό C4 Cactus, καθώς μια πιο περιπετειώδη «ερμηνεία» για το C1 με τρία πρωτότυπα παρουσιάζει η Citroen στο Παρίσι.


Το μέλλον της σειράς DS, μια αποδοτικότερη προσέγγιση στο εκκεντρικό C4 Cactus, καθώς μια πιο περιπετειώδη «ερμηνεία» για το C1 με τρία πρωτότυπα παρουσιάζει η Citroen στο Παρίσι.

Ξεκινώντας από πρωτότυπο C4 Cactus AIRFLOW 2L όπως αποκαλύπτει και το όνομά του, καταναλώνει μόλις 2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα –αντί των 3,1 λίτρων/100 χλμ. του οικείου C4 Cactus.

Με τη συνδρομή παρεμβάσεων στη σχεδίαση και σε ορισμένα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία οι αεροδυναμικές επιδόσεις του C4 Cactus AIRFLOW 2L έχουν βελτιωθεί κατά 20% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Παράλληλα, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και συνθετικών υλικών με βάση τα ανθρακονήματα, το συνολικό βάρος του Citroen C4 Cactus περιορίστηκε κατά 100 κιλά, φτάνοντας τα 865.

Εξίσου καθοριστική στην χαμηλή κατανάλωση είναι και η συμβολή του υβριδικού συνόλου HYBRID Air, το οποίο συνδυάζει έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 82 ίππων με ένα μοτέρ που ουσιαστικά λειτουργεί με συμπιεσμένο αέρα.

Μια διαφορετική προσέγγιση σε ένα οικείο μοντέλο της γαλλικής φίρμας αποτελεί και το πρωτότυπο C1 Urban Ride.

Το city car της Citroen αυξάνει την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος, υιοθετεί προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, συνδυάζοντάς τα με μια υφασμάτινη, ανοιγόμενη προς πίσω οροφή.

Την παρουσία της γαλλικής φίρμας στην «πάτρια» έκθεση συμπληρώνει το DS Divine Concept.

To DS Divine Concept αποτελεί ένα δυναμικό πεντάθυρο hatchback με μήκος 4,21 μέτρων, πλάτος 1,98 μ. και 1,35 μ. ύψος ενώ η σχεδίαση του η οποία, σύμφωνα με τους Γάλλους, ισορροπεί μεταξύ παρελθόντος και φουτουρισμού, θα επηρεάσει το μέλλον της αισθητικής των DS.

Εκτός από το φουτουριστικό σχεδιασμό, στο DS Divine ξεχωρίζει η παρουσία υλικών όπως το ανθρακόνημα σε συνδυασμό με λεπτομέρειες από μετάξι διακοσμημένο με κρυστάλλους θυμίζοντας παλιά δαντέλα και βαρύτιμα υφάσματα μιας άλλης εποχής.

Αν και λίγη σημασία έχει σε τέτοιες περιπτώσεις το γαλλικό concept επωφελείται από ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει turbo κινητήρα 1,6 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 270 ίππων και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 145 γρ./χλμ.

auto.in.gr

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα άλλο εκτός από τη νίκη με ΑΕΚ – Να επισκεφτούμε ξανά αυτό το γήπεδο»

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ τόνισε πως ο Ολυμπιακός δεν θα συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο εκτός από τη νίκη ενώ υπογράμμισε με... νόημα πως οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν να επισκεφτούν ξανά την «Opap Arena».

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024