Αγορές από τηλεοπτικές σειρές και μαγικούς καθρέπτες με Intel Inside
Την βεβαιότητα ότι ο τρόπος που κάνουμε τις αγορές μας θα αλλάξει εντυπωσιακά τα επόμενα 10 χρόνια, περισσότερο από όσο έχει αλλάξει τα προηγούμενα 50 χρόνια εκφράζει ο κολοσσός των επεξεργαστών Intel. Στην ετήσια έκθεση National Retail Federation Convention & Expo που έγινε στην Νέα Υόρκη στις 13-14 Ιανουαρίου 2014, η Intel παρουσίασε τεχνολογίες που είναι ήδη διαθέσιμες. Τα μυστικά για την μετάλλαξη του λιανεμπορίου είναι το Internet των πραγμάτων, οι προσωποποιημένες αγορές και η απόδοση νοήματος στα συσσωρευμένα big data.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Την βεβαιότητα ότι ο τρόπος που κάνουμε τις αγορές μας θα αλλάξει εντυπωσιακά τα επόμενα 10 χρόνια, περισσότερο από όσο έχει αλλάξει τα προηγούμενα 50 χρόνια εκφράζει ο κολοσσός των επεξεργαστών Intel. Στην ετήσια έκθεση National Retail Federation Convention & Expo που έγινε στην Νέα Υόρκη στις 13-14 Ιανουαρίου 2014, η Intel παρουσίασε τεχνολογίες που είναι ήδη διαθέσιμες. Τα μυστικά για την μετάλλαξη του λιανεμπορίου είναι το Internet των πραγμάτων, οι προσωποποιημένες αγορές και η απόδοση νοήματος στα συσσωρευμένα big data.
Για παράδειγμα, η Intel παρουσίασε την τεχνολογία που ονομάζει «Shopping Anywhere» και συναφείς τεχνολογίες της ίδιας και συνεργατών της (Intel Retail Client Manager, NCR, ACTV8.ME), με τις οποίες ως τηλεθεατές θα είμαστε σε θέση να αγοράζουμε ρούχα που φοράνε ηθοποιοί σε ένα επεισόδιο μιας τηλεοπτικής σειράς, να λαμβάνουμε ειδικές προσφορές γι’αυτά, να παίζουμε παιχνίδια για να κερδίσουμε «ψηφιακό συνάλλαγμα».
Δείτε το:
Η Intel έχει κατασκευάσει επίσης το Memory Mirror, έναν «έξυπνο» καθρέφτη με Intel Core i7 στο εσωτερικό του ο οποίος δημιουργεί ένα avatar από το είδωλό μας ικανό να προβάρει για λογαριασμό μας πλήθος διαθέσιμων ρούχων στο κατάστημα. Κουνώντας τα χέρια επιλέγουμε κοστούμια και αξεσουάρ και μοιραζόμαστε τους συνδυασμούς διαδικτυακά με φίλους πριν την αγορά.
Δείτε τι κάνει ο «καθρέφτης της Intel που θυμάται».
Μπορείτε να δείτε ένα ακόμα σχετικό βίντεο για το MemoryMirror
Η Intel φιλοδοξεί επίσης να λύσει δύο προβλήματα που κοστίζουν στους λιανοπωλητές εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο και δη, αφενός την ελλειπή διαθεσιμότητα προϊόντων με μεγάλη ζήτηση, αφετέρου την συσσώρευση προϊόντων που τελικά προωθούνται με έκπτωση για να μειωθεί το κόστος της τήρησης αποθεμάτων. Η λύση βρίσκεται στα big data, υποστηρίζει η Intel, αφού οι λιανοπωλητές θα έχουν ένα εργαλείο που θα τους βοηθά να προβλέψουν καλύτερα το σωστό μίγμα προϊόντων για κάθε κατάστημα, να καθορίσουν την βέλτιστη τιμολόγηση και να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την κατάσταση των αποθεμάτων τους, σε πραγματικό χρόνο (Intel Distribution for Apache Hadoop).
Intel Inside θα βρίσκεται επίσης σε σημεία πώλησης (Intel Context Aware Marketing). Η προβολή των προϊόντων αλλάζει με βάση την ηλικία και το φύλο του ατόμου που το επισκέπτεται, αλλά και πιο προσωπικές πληροφορίες όπως δεδομένα από τα κοινωνικά δίκτυα που συμμετέχει ο δυνητικός αγοραστής (Intel Advertising Network), σε συνδυασμό με δεδομένα που αφορούν την τρέχουσα διαθεσιμότητα σχετικών προϊόντων στο κατάστημα.
Τέλος, η Intel έχει αναπτύξει λύσεις με τις οποίες παρέχει προγνωστικά και συστάσεις για το πρέπει να ανοίξει και να κλείσει κάθε ταμείο με βάση την αναμενόμενη κίνηση πελατών (Intel Dynamic Staffing Optimization).
Διαβάστε επίσης:
- Το super market που ξέρει τι χρειάζεστε, οραματίζεται η Intel
- Σε πέντε χρόνια, θα επιστρέψουμε στα φυσικά καταστήματα Οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου μπορεί να συνεχίζουν να αυξάνονται ταχύτερα από τις πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα, εντούτοις η ΙΒΜ προβλέπει πως σε πέντε χρόνια θα επιστρέψουμε στα καταστήματα από τούβλα και λάσπη, χάρη σε καινοτομίες όπως οι δυνατότητες του πανίσχυρου Watson…
- Ορατός ο κίνδυνος διακρίσεων από την αδιαφανή ανάλυση των Big Data
- Αποτυγχάνουμε να αντλήσουμε γνώση από τα big data, συνεχίζουμε την εξόρυξη Ένας στους τρεις οργανισμούς που επιχειρούν να εξάγουν ειδικές γνώσεις από την ανάλυση όλων των δεδομένων τους αποτυγχάνουν, δείχνει νέα έρευνα της Hewlett Packard. Η ανάλυση των επονομαζόμενων «big data» αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση, εντούτοις έξι στους δέκα οργανισμούς δηλώνουν πρόθυμοι να δεσμεύσουν το 10% του προϋπολογισμού τους για την καινοτομία για να «εξορύξουν» πολύτιμη πληροφορία από δομημένα και αδόμητα δεδομένα.
- Το «Ίντερνετ των Πάντων» φιλοδοξεί να φτιάξει η Cisco Η Cisco ανακοίνωσε ότι η εκδήλωση Cisco Connect 2013, που αποτελεί εξέλιξη της Cisco Expo θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23 Απριλίου 2013, στο ξενοδοχείο InterContinental με κεντρικό μήνυμα Your vision made Possible. Το Internet of Everything (ΙοΕ) είναι το επόμενο βήμα στο Διαδίκτυο και η Cisco υποστηρίζει πως είναι η μόνη που μπορεί να κάνει πραγματικότητα, «ένα δίκτυο που ακούει, μαθαίνει και ανταποκρίνεται, με τρόπο που δεν έχουμε δει ξανά στο παρελθόν».
{{{related}}}
In.gr Τεχνολογία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις