Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
AT&T: Χορηγήστε την δωρεάν πρόσβαση των χρηστών στο περιεχόμενό σας

AT&T: Χορηγήστε την δωρεάν πρόσβαση των χρηστών στο περιεχόμενό σας

H ΑΤ&Τ απευθύνει πρόσκληση σε επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες πληρώνοντας για την ιντερνετική κίνηση που θα προκαλέσουν οι χρήστες τους. Το mobile marketing αλλάζει, υποστηρίζει η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής σταθερής και κινητής ευρυζωνικής πρόσβασης στις ΗΠΑ. Το μοντέλο Sponsored Data θεωρείται αποτέλεσμα της κατάργησης των περιορισμών που είχε θέσει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών σχετικά με την «ουδετερότητα του δικτύου» (net neutrality).

H ΑΤ&Τ απευθύνει πρόσκληση σε επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες πληρώνοντας για την ιντερνετική κίνηση που θα προκαλέσουν οι χρήστες τους. Το mobile marketing αλλάζει, υποστηρίζει η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής σταθερής και κινητής ευρυζωνικής πρόσβασης στις ΗΠΑ. Το μοντέλο Sponsored Data θεωρείται αποτέλεσμα της κατάργησης των περιορισμών που είχε θέσει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών το 2010 σχετικά με την «ουδετερότητα του δικτύου» (net neutrality).

Συγκεκριμένα, η AT&T ανακοίνωσε στις 6 Ιανουαρίου 2014 πως επιχειρήσεις που διαθέτουν υπηρεσίες και περιεχόμενο μέσω Ίντερνετ σε φορητές συσκευές μπορούν να χορηγούν την δωρεάν χρήση των app τους. Έτσι, οι συνδρομητές της AT&T -στο δίκτυο 4G- δεν θα χρεώνονται για την κίνηση και δεν θα καταναλώνουν MB από την προπληρωμένη κίνηση στον πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας. Η δωρεάν χρήση app/υπηρεσιών θα λειτουργήσει ως κίνητρο και μπορεί να συνδράμει στην προώθηση νέων εφαρμογών για κινητά, υπηρεσιών υγείας και ευεξίας, ηλεκτρονικού εμπορίου, υπηρεσιών ψυχαγωγίας κ.λπ., υποστηρίζει η AT&T.

Πάντως, ο αμερικανικός κολοσσός των επικοινωνιών επισημαίνει πως η δρομολόγηση της χορηγούμενης κίνησης δεν θα πλεονεκτεί σε ταχύτητα και ποιότητα έναντι της μη χορηγούμενης κίνησης, δηλαδή δεν θα δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστικών υπηρεσιών που επίσης χρησιμοποιούν το δίκτυο της AT&T.

Αυτός είναι άλλωστε και ο σημαντικότερος κίνδυνος που απειλεί το ίντερνετ για όλους, όσων παραμένουν επιφυλακτικοί απέναντι στην πρόσφατη απόφαση ομοσπονδιακού εφετείου, σύμφωνα με την οποία η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών δεν μπορεί να επιβάλλει στους παρόχους πρόσβασης κανόνες για την διαχείριση της κίνησης στα δίκτυά τους.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο tech.in.gr για το Τέλος στην Ουδετερότητα του δικτύου στις ΗΠΑ αλλά και για την τρέχουσα κατάσταση στην Ευρώπη.


Δείτε πως προβάλλει την υπηρεσία Sponsored Data η AT&T στο πρώτο διαφημιστικό της βίντεο.
Διαβάστε τις απαντήσεις που δίνει η AT&T στα πρώτα ερωτήματα σχετικά με τα Sponsored Data

To mobile internet κοστίζει, γιατί να μην προσφέρετε δωρεάν ΜΒ;

Μια startup με την επωνυμία Aquto υπόσχεται δωρεάν ΜΒ mobile Internet σε όσους είναι διατεθειμένοι να αφιερώνουν χρόνο σε διαφημιζόμενους για να δουν τις καμπάνιες τους, να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια, ή να καταναλώσουν το περιεχόμενο των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Τα mobile data μετατρέπονται σε… νόμισμα, είπε στην CES 2014 η Susie Kim Riley, η επιχειρηματίας που ίδρυσε την Aquto στα τέλη του 2012, σε ένα περιβάλλον όπου επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το δίκτυο μπορούν να προσφέρουν πρόσθετα ΜΒ στο πρόγραμμα των πελατών τους επιβραβεύοντας την επιλογή τους. Τέσσερις στους δέκα συνδρομητές mobile internet ξεπερνούν το μηνιαίο όριό τους τουλάχιστον τρεις φορές το χρόνο και περισσότεροι από τους μισούς ανησυχούν ότι θα πληγούν από το επονομαζόμενο «σοκ του λογαριασμού», δείχνει έρευνα της Aquto τον Ιούνιο του 2013 σε Γερμανία, Ιταλία και Αγγλία. Όλοι αυτοί θα προτιμήσουν εκείνον που θα τους προσέφερε δωρεάν ΜΒ για πρόσβαση στο Ίντερνετ από το κινητό, επιχειρηματολογεί η Aquto.

Άμεση παράδοση πακέτων δεδομένων μόνο σε όσους τα στέλνουν πληρώνοντας αδρά;

H διαμάχη για την επονομαζόμενη «ουδετερότητα» του Διαδικτύου -την αρχή που ορίζει ότι δεν θα πρέπει να γίνονται διακρίσεις στην ιντερνετική κίνηση- κρατάει χρόνια στις ΗΠΑ, και το θέμα επανέρχεται και στην Ευρώπη με αφορμή τα σχέδια της αρμόδιας Ευρωπαίας Επιτρόπου Νέλι Κρους για μια «ενιαία αγορά επικοινωνιών».

Σε ομιλία της τον Σεπτέμβριο του 2013, η κα Κρους είπε πως σε αυτή την ενιαία αγορά θα υπάρχουν «εξειδικευμένες υπηρεσίες» που απαιτούν εγγυημένη ποιότητα μετάδοσης για να υπάρξουν, αναφέροντας ενδεικτικά την ιντερνετική τηλεόραση, την τηλεϊατρική και την χρήση υπηρεσιών που ενέχουν εντατικό cloud computing, δηλαδή ανοικτή επικοινωνία με απομακρυσμένους διακομιστές. Αυτές όμως οι υπηρεσίες για κάποιους δεν θα πρέπει να επιβραδύνουν το Ίντερνετ για κανέναν άλλο, είπε η κα Κρους και για αυτό εμφανίζεται έτοιμη να θεσπίσει ιδιαίτερα αυστηρά κριτήρια, την τήρηση των οποίων θα είναι σε θέσει να αστυνομεύουν και να επιβάλλουν οι ανεξάρτητες αρχές επικοινωνιών κάθε χώρας.

Στην ενιαία αγορά επικοινωνιών της Ευρώπης, για πρώτη φορά, το συμβόλαιο των Ευρωπαίων συνδρομητών θα αναφέρει ρητά την ταχύτητα που θα απολαμβάνει ο συνδρομητής. Εάν η πραγματική δεν συμφωνεί με την ονομαστική ταχύτητα -επειδή παρέχονται εξειδικευμένες υπηρεσίες που την μειώνουν ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο- αυτό θα συνιστά παραβίαση του συμβολαίου και θα το καθιστά άκυρο, είπε η Ευρωπαία Επίτροπος.

Το διακύβευμα είναι η δυνατότητα των ISP να διαβαθμίσουν την πρόσβαση στα δίκτυά τους, να τους επιτραπεί να διαχειρίζονται ελεύθερα την κίνηση, τη στιγμή που είναι ορατός ο κίνδυνος, όντας από θέση ισχύος, να δώσουν προτεραιότητα στις δικές τους υπηρεσίες, έναντι ανταγωνιστικών, γεγονός που θα περιόριζε τις επιλογές των καταναλωτών.

Ένας άλλος κίνδυνος από την κατάργηση της ουδετερότητας του δικτύου είναι να δίνεται προτεραιότητα στην κίνηση προς επιχειρήσεις που πληρώνουν το δίκτυο, έναντι οποιουδήποτε άλλου που δεν το κάνει ή δεν μπορεί να το κάνει. Κάτι τέτοιο θα απέτρεπε την ανάδειξη του επόμενου Google ή του επόμενου YouTube, λένε οι υπέρμαχοι της ουδετερότητας.

Το ερώτημα που ανακύπτει είναι εάν οι επιχειρήσεις που καλούνται να πληρώσουν για την κίνηση που προκαλεί η υπηρεσία τους στο mobile internet θα απαιτήσουν ή θα πειστούν ότι αξίζει να πληρώσουν για ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστικών υπηρεσιών που δεν πληρώνουν το δίκτυο και επομένως, διασφαλίσουν έναντι ανάλογου τιμήματος μεγαλύτερο εύρος ζώνης σε αυτό τον πολύτιμο και περιορισμένο πόρο, στριμώχνοντας την κίνηση «των άλλων» σε μια στενή λωρίδα.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νιόν για τον ημιτελικό της Κ19 του Ολυμπιακού

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, μια μέρα μετά το έπος της Πόλης βρίσκεται και στη Νιόν για να παρακολουθήσει τον σπουδαίο ημιτελικό της Κ19 με τη Ναντ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024