Η Coca Cola έχασε από την Apple το «θρόνο» της ως η εταιρεία με το πολυτιμότερο εμπορικό όνομα. Σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand, το brand της Apple αποτιμάται στο ποσό των 98,3 δισ. δολαρίων.

Από το 2000 που καταρτίστηκε για πρώτη φορά η λίστα της Interbrand, η Coca Cola κατείχε πάντα την πρώτη θέση. Στη φετινή λίστα, η αμερικανική εταιρεία αναψυκτικών έχει πέσει στην τρίτη θέση, με το εμπορικό της όνομα να αποτιμάται στα 79,2 δισ. δολάρια.

Στη δεύτερη θέση ανήλθε μία άλλη εταιρεία του κλάδου της τεχνολογίας: η Google. Συνολικά στις δέκα πρώτες θέσεις του καταλόγου βρίσκονται έξι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας: Apple, Google, IBM, Microsoft, Samsung και Intel.

Οι 10 κορυφαίες

  • Apple με 98,316 δισ.δολάρια
  • Google με 93,291 δισ.δολάρια
  • Coca Cola με 79,213 δισ.δολάρια
  • IBM με 78,808 δισ.δολάρια
  • Microsoft με 59,546 δισ.δολάρια
  • General Electric με 46,947 δισ.δολάρια
  • McDonald ‘s με 41,992 δισ.δολάρια
  • Samsung με 39,610 δισ.δολάρια
  • Intel με 37,257 δισ.δολάρια
  • Toyota με 35,346 δισ.δολάρια

Η βάση δεδομένων της Interbrand αξιολογεί συνδυαστικά τις οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών με τον αντίκτυπο που έχουν τα εμπορικά τους ονόματα στο καταναλωτικό κοινό.

 

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ