Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
VW

VW

Πληθωρική και προς κάθε κατεύθυνση η παρουσία της γερμανικής φίρμας στην 65η έκθεση της Φρανκφούρτης όπου παρουσιάζει τρεις ακόμα εκδόσεις του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου της αλλά και την ηλεκτροκίνητη έκδοση του αστού της, e-up! Ξεκινώντας από τις νέες εκδοχές που καλύπτουν μια ευρύτατη γκάμα συμπληρώνοντας την έβδομη γενιά του Golf, στη γερμανική έκθεση κάνει το […]

Πληθωρική και προς κάθε κατεύθυνση η παρουσία της γερμανικής φίρμας στην 65η έκθεση της Φρανκφούρτης όπου παρουσιάζει τρεις ακόμα εκδόσεις του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου της αλλά και την ηλεκτροκίνητη έκδοση του αστού της, e-up!

Ξεκινώντας από τις νέες εκδοχές που καλύπτουν μια ευρύτατη γκάμα συμπληρώνοντας την έβδομη γενιά του Golf, στη γερμανική έκθεση κάνει το ντεμπούτο της η πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το Golf Plus.

To Golf Sportsvan Concept, όπως ονομάζεται, βασίζεται όπως και οι υπόλοιπες εκδοχές του, στην πολυχρηστική πλατφόρμα του ομίλου, MQB, προσαρμόζοντας όλα τα γνώριμα χαρακτηριστικά του δημοφιλούς μικρομεσαίου σε μια… μεγαλύτερη και πρακτικότερη, έκδοση αμαξώματος.

Με μήκος 4,338 μ. το Sportsvan είναι κατά 13,4 εκ. μεγαλύτερο σε μήκος από το μέχρι σήμερα γνωστό Golf Plus. Επίσης, χάρη στο μεταξόνιο των 2,685 μ. το οποίο είναι 4,8 εκατοστά μεγαλύτερο από το Golf hatchback, αλλά και τα αυξημένα κατά 8,0 εκ. και 12,6 εκ. πλάτος και μήκος του, που φτάνουν τα 1,87 μ. και 1,578 μ. αντίστοιχα, το Sportsvan προσφέρει σαφώς περισσότερη ευρυχωρία τόσο στο θάλαμο επιβατών όσο και στο πορτ μπαγκάζ.

Εκεί η χωρητικότητα ανέρχεται σε 498 λίτρα, μέγεθος αυξημένο κατά 74 λίτρα σε σχέση με το Golf Plus αλλά και σαφώς μεγαλύτερο έναντι των 380 λίτρων του Golf hatchback.

Παράλληλα, η δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων είτε πλήρως είτε κατά 60/40, αλλά και η δυνατότητα κύλισης τους κατά 18,0 εκατοστά βελτιστοποιούν την εργονομία και την αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου.

Αναλυτικότερα, με την κύλιση του πίσω καθίσματος κατά 18 εκατοστά, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ αυξάνεται σε 585 λίτρα ενώ με την αναδίπλωσή τους, το μέγεθος αυτό ανέρχεται σε 1.512 λίτρα.

Παράλληλα, με τους επιπλέον χώρους το Sportsvan διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία τόσο σε επίπεδό ασφάλειας και περιφερειακών συστημάτων όσο και σε επίπεδο κινητήρων, που σύστησε η έβδομη γενιά του Golf.

Έτσι, μεταξύ των συστημάτων του Sportsvan συγκαταλέγονται το PreCrash, το City Emergency Braking, Adaptive Cruise Control αλλά και Blind Spot Monitor το οποίο λειτουργεί συνδυαστικά με σύστημα προειδοποίησης διευκολύνοντας την έξοδο από χώρους στάθμευσης με περιορισμένη ορατότητα.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες το Sportsvan, όταν διατεθεί θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία με μία γκάμα έξι κινητήρων απόδοσης από 85 έως 150 ίππους από το γνωστό οπλοστάσιο του Golf. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι η αποδοτικότερη έκδοση του TDI BlueMotion με κινητήρα 1,6 λίτρων ισχύος 110 ίππων υπόσχεται τιμή μέσης κατανάλωσης 3,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 95 γραμμ/χλμ.

Πέρα από την πρακτική νότα του Sportsvan, αναμφισβήτητα η πιο ηχηρή παρουσία του Golf στην γερμανική έκθεση αποτελεί η κορυφαία R έκδοση του η οποία και θα διατεθεί σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδοχές αμαξώματος από το τελευταίο τρίμηνο του 2013.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το νέο Golf R και τέταρτο στην ιστορία της φίρμας είναι ισχυρότερο από πότε, χάρη στην παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,0 λίτρων με απόδοση 300 ίππους, η οποία πλέον συνδυάζει τον de facto, τετρακίνητο χαρακτήρα του με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Παρά την αδιαμφισβήτητη ισχύ του γνωστού από το GTi αλλά αναβαθμισμένου δίλιτρου κινητήρα που εξασφαλίζει στο Golf R 30 επιπλέον ίππους, οι παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί στο μηχανικό σύνολο υπόσχονται και κατά 18% περισσότερη οικονομία καυσίμου με τιμή κατανάλωσης στα 7,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 165 γραμμ./χλμ.

Από πλευράς επιδόσεων το Golf R, στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, υπόσχεται να ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, ενώ στην αυτόματη έκδοση με το DSG διπλού συμπλέκτη, ο χρόνος μειώνεται σε 4,9 δευτερόλεπτα. Σε κάθε περίπτωση, η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά σε 250 χλμ./ώρα.

Εκτός από τις περγαμηνές επιδόσεων που του εξασφαλίζει ο κινητήρας του, η κορυφαία έκδοση του Golf διαθέτει την τελευταία εξέλιξη του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης της VW, 4Motion, το οποίο έχει ως αφετηρία το Haldex πέμπτης γενιάς.

Το σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται και με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS+ στον πίσω και στον μπροστινό άξονα, στοιχεία που, συνδυαστικά, μπορούν να ανακατανείμουν έως και το 100% της ροπής μεταξύ των αξόνων, αναλόγως με τις απαιτήσεις, ενώ, μπορούν να φρενάρουν ανεξάρτητα κάθε τροχό ελαχιστοποιώντας έτσι, οποιαδήποτε φαινόμενα, απώλειας πρόσφυσης, υποστροφής και το σπινιάρισμα των τροχών.

Το προφίλ της έκδοσης, συμπληρώνουν τα αναβαθμισμένα δισκόφρενα αλλά και η κατά πέντε χιλιοστά, χαμηλότερη -σε σχέση με του Golf GTI- και πιο σφιxτή ανάρτηση, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η συνολική απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος έχει συνολικά μειωθεί κατά δύο εκατοστά. Παράλληλα, συνδυαστικά με το σύστημα διεύθυνσης που παραμετροποιεί την απόκρισή του, αναλόγως με την οδική συμπεριφορά, υπάρχει και η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας για οδήγηση σε πίστα.

Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται και το σύστημα DCC το οποίο παραμετροποιεί το βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ συμπεριλαμβάνοντας και μια νέα ρύθμιση «Race».

Σε ό,τι αφορά την εικόνα του, το Golf R ξεχωρίζει χάρη στη γνωστή sport αισθητική των προφυλακτήρων, των πλευρικών κατώτερων τμημάτων και των φωτιστικών σωμάτων που είναι bi-xenon και ενσωματώνουν μια σειρά από LED ημέρας.

Στο ίδιο σκεπτικό τα πίσω φωτιστικά σώματα αξιοποιούν επίσης LED και διαθέτουν σκούρα καλύμματα. Την εικόνα συμπληρώνει η τετραπλή απόληξη του συστήματος εξαγωγής, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα συνήθη λογότυπα, τα sport καθίσματα και το τριάκτινο τιμόνι.

Φυσικό αντίβαρο του Golf R των επιδόσεων στο περίπτερο της VW, η παρουσία ενός ηλεκτροκίνητου Golf το οποίο συνοδεύεται και από μια αντίστοιχη έκδοση του up! τα οποία κάνουν μια τελευταία στάση στην Φρανκφούρτη πριν διατεθούν σε μικρό χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της γερμανικής φίρμας το e-Golf το οποίο θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε πεντάθυρη έκδοση, εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 115 ίππων και 270 Nm ροπής το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρίες 24,2 kWh που του εξασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 190 χλμ.

Από πλευράς επιδόσεων η ηλεκτροκίνητη έκδοση του δημοφιλούς μικρομεσαίου επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα ενώ, η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 130 χλμ./ώρα.

Αποκλειστικά διαθέσιμη ως πεντάθυρη, θα είναι και η ηλεκτροκίνητη έκδοση του up! η οποία εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 82 ίππων και 210 Nm ροπής.

Το e-up! επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δευτερόλεπτα ενώ, η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά σε επίσης 130 χλμ./ώρα. Το ηλεκτροκίνητο αστικό μοντέλο εξοπλίζεται με μπαταρίες 18,7 kwh οι οποίες και του εξασφαλίζουν αυτονομία 160 χλμ.

Παράλληλα, όπως σημειώνει η VW η ενέργεια των μπαταριών και των δύο αυτοκινήτων μπορεί να αναπληρωθεί κατά 80% σε περίπου μισή ώρα σε σταθμούς ανεφοδιασμού ταχείας φόρτισης.

Ν.Κ.

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024