Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Σε... αναδόμηση προσώπου υποβάλλεται το Facebook

Σε… αναδόμηση προσώπου υποβάλλεται το Facebook

O τρόπος που εμπλουτίζεται η κεντρική στήλη στην αρχική σελίδα κάθε μέλους του Facebook αναμένεται να αλλάξει από στιγμή σε στιγμή, για πρώτη φορά από το 2006. Τα πρώτα δείγματα ανίας των χρηστών έχουν γίνει ορατά και κατά πολλούς, δικαιολογούν το «λίφτινγκ» στις λεγόμενες Ενημερώσεις αρχικής σελίδας και υπηρετούν μια ακόμα ανάγκη: την καλύτερη προώθηση των διαφημιστικών μηνυμάτων από το κοινωνικό δίκτυο που δοκιμάζεται και στην Γουόλ Στριτ.

O τρόπος που εμπλουτίζεται η κεντρική στήλη στην αρχική σελίδα κάθε μέλους του Facebook αναμένεται να αλλάξει από την Πέμπτη 7 Μαρτίου. Δείγματα ανίας των χρηστών έχουν γίνει ορατά στο μεγαλύτερο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης δίκτυο και, κατά πολλούς, δικαιολογούν το «λίφτινγκ» στις λεγόμενες Ενημερώσεις αρχικής σελίδας, για πρώτη φορά μετά το 2006. Υπηρετούν δε, μια ακόμα ανάγκη: την καλύτερη προώθηση των διαφημιστικών μηνυμάτων από το κοινωνικό δίκτυο που δοκιμάζεται και στην Γουόλ Στριτ (ως εισηγμένη εταιρεία στο αμερικανικό χρηματιστήριο, που βλέπει την τιμή της μετοχής της να βαίνει μειούμενη).

Οι αλλαγές αφορούν στην προβολή όλων όσων εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του χρήστη από τις δημοσιεύσεις, τις κοινοποιήσεις ή τις δραστηριότητες των «φίλων» στο Facebook και των «Σελίδων» που έχει δηλώσει προτίμηση. Επίσης, αυτό που αναμένεται να αλλάξει είναι η διαχείριση του λεγόμενου News Feed.

Ως τώρα, ο χρήστης μπορούσε να φιλτράρει τι θα βλέπει όταν μπαίνει στο Facebook μόνο με δύο τρόπους: «Τις πιο πρόσφατες» ανακοινώσεις και τις «πιο σημαντικές». Ο αλγόριθμος που αποφάσιζε ποιες είναι πιο σημαντικές ανακοινώσεις συνυπολόγιζε παραμέτρους όπως πόσοι φίλοι σχολιάζουν το δημοσίευμα, ποιος το δημοσίευσε και τι είδους είναι (π.χ. φωτογραφία, βίντεο ή ενημέρωση κατάστασης). Επίσης, ο χρήστης μπορούσε να φιλτράρει τις ενημερώσεις ανά λίστα ομαδοποίησης των «φίλων»), να αποκρύψει όποια επιθυμεί ή να τις αφαιρέσει ή να τις καταγγείλει με δεξί κλικ

Αυτός ο αλγόριθμος και η βαρύτητα κάθε παραμέτρου αναμένεται να αλλάξουν στις 7 Μαρτίου 2013. Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει μιλήσει για «μεγαλύτερες φωτογραφίες, περισσότερα βίντεο και πιο ελκυστικές διαφημίσεις», με τις τελευταίες να αποτελούν κύρια πηγή εσόδων για την παροχή της υπηρεσίας δωρεάν.

Ο ανασχεδιασμός της αρχικής σελίδας έχει κρίσιμο ρόλο για να διατηρήσει το Facebook τον αριθμό των μελών του, όταν ο λεγόμενος «θόρυβος» εκεί αυξάνεται ταχύτατα. Εξάλλου, είναι γεγονός πως πολλοί -αν όχι οι περισσότεροι- από τους «φίλους» στο Facebook, δεν είναι πραγματικοί φίλοι. Έτσι, το Facebook καλείται να λύσει μια δύσκολη άσκηση: να εντοπίζει για κάθε μέλος του, ποιες ενημερώσεις «φίλων» παρουσιάζουν, πράγματι, ενδιαφέρον για αυτό, ώστε να τους δώσει προτεραιότητα στις Ενημερώσεις.

Δείγματα ανίας στο Facebook έγιναν ορατά από μια έρευνα γνωστού ανεξάρτητου αμερικανικού ινστιτούτου που μελετάει τις συνήθειες των Αμερικανών χρηστών:

  • Έρευνα: Γιατί «έκοψα» το Facebook Τo 61% των Αμερικανών ενηλίκων μελών του Facebook δεν χρησιμοποίησαν το Facebook επί εβδομάδες και 27% πρόκειται να ξοδέψουν λιγότερο χρόνο στο μεγαλύτερο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης το 2013. Ωστόσο, τα δύο τρία παραμένουν μέλη, σύμφωνα με την νεότερη μελέτη του ανεξάρτητου αμερικανικού ινστιτούτου Pew Internet Research Center.

Το 2013 το Facebook έχει ξεκινήσει την δοκιμή μιας διαφορετικής μηχανής αναζήτησης στο κοινωνικό δίκτυο, από την οποία προκύπτουν ενδιαφέροντα αποτελέσματα:

  • Τι μπορείτε να μάθετε ψάχνοντας στο Facebook H πλέον διαδεδομένη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης στο Διαδίκτυο εγκαινίασε στις 15 Ιανουαρίου μια διαφορετική μηχανή αναζήτησης, που δεν ψάχνει στο Διαδίκτυο, αλλά μόνο στο Facebook, την έδρα περισσότερων από 1 δισεκατομμυρίων ανθρώπων με πλήθος δημόσια αναρτημένων προσωπικών πληροφοριών. Το Facebook Graph Search δεν αναζητά λέξεις-κλειδιά σε ιστοσελίδες, αλλά ψάχνει για πρόσωπα, τοποθεσίες και πράγματα σε προσωπικές πληροφορίες που είτε δημοσιεύονται δημόσια, είτε κοινοποιήθηκαν στον χρήστη που ψάχνει.

{{{related}}}

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη

Μια τεράστια βραδιά για τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν την διαφορά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024