Σε κατά μέτωπο επίθεση κατά πάντων προχωράει η Microsoft, αφού μετά την έναρξη του πολέμου με την Google και το «Don’t Get Scroogled» βγαίνει στους δρόμους, σταματάει τους χρήστες smartphone με Android ή iPhone και στοιχηματίζει 100 δολάρια πως ένα Windows Phone τα καταφέρνει καλύτερα σε ό,τι κι αν του ζητήσουν.

Η πρόκληση ονομάζεται Meet Your Match και αποτελείται από σειρά βίντεο μικρής διάρκειας στα οποία εμφανίζονται χρήστες Samsung Galaxy S III και iPhone που πείθονται. Οι προκλήσεις στις οποίες συμμετέχουν τα Windows Phone απέναντι στα κινητά με Android και στα iPhone είναι πολλές: αποστολή ενός σύντομου μηνύματος σε στενούς συγγενείς, ασφαλής χρήση του smartphone των γονέων από τα παιδιά, η λήψη ομαδικής φωτογραφίας, η δημοσίευση Facebook update ή tweet. H Microsoft καλεί τους χρήστες να δεχτούν την πρόκληση και παραπέμπει στον χάρτη της περιοχής τους -σημεία προκλήσεων δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, είναι όμως πολλά από άκρη σε άκρη στις ΗΠΑ, στα Microsoft Stores ή σε καταστήματα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και αλλού.

H Microsoft παραπέμπει στις διαθέσιμες επιλογές smartphone με Windows Phone, οι οποίες αποτελούν προτάσεις από δύο μόλις κατασκευαστές, την Nokia και την HTC (η Samsung είχε επίσης ανακοινώσει το ATIV S, ωστόσο δεν εμφανίζεται στις διαθέσιμες επιλογές).

Μπορείτε να δείτε ένα Challenge ανάμεσα σε ένα Nokia Lumia 920 και ένα Samsung Galaxy S III:

Don’t Get Scroogled

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την αρνητική διαφήμιση που έχει υιοθετήσει η Microsoft απέναντι στην Google, με αφορμή την διάθεση της υπηρεσίας Outlook.com

  • Απαγορεύστε στην Google να «διαβάζει» τα mail σας στο Gmail Η Microsoft κατάφερε να στρέψει το βλέμμα μας στην πολιτική που ακολουθεί η Google σχετικά με την προβολή διαφημίσεων που σχετίζονται με το περιεχόμενο των e-mail μας στο Gmail. Όταν ανακοίνωσε την επικείμενη ενοποίηση όλων των υπηρεσιών ταχυδρομείου που παρέχει μέσω του MSN και του Hotmail κάτω από την ομπρέλα του Outlook.com, μας υποσχέθηκε ότι δεν θα κάνει ό,τι κάνει η Google με τα mail μας, δηλαδή ότι δεν θα τα διαβάζει. Κι εμείς, αναζητήσαμε τον τρόπο να κρύψουμε τα mail μας από την Google.
  • Microsoft: Φύγετε από τo Gmail που διαβάζει τα mail σας, ελάτε στο Outlook.com που δεν το κάνει Επίθεση κατά μέτωπο στην Google επιχειρεί η Microsoft με αφορμή την ευρεία διάθεση της διαδικτυακής υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Outlook.com. Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το Gmail, ή στέλνετε mail σε κάποιον που το χρησιμοποιεί, η Google σκανάρει το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας για να εξάγει λέξεις-κλειδιά με βάση τις οποίες θα σας σερβίρει διαφημίσεις. Η Microsoft δεν το κάνει αυτό. «Αναβαθμίστε από το Gmail στο Outlook.com», συστήνει.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι κατασκευαστές smartphone (ή ανταγωνιστικών λειτουργικών συστημάτων) κονταροχτυπιούνται:

  • Η Nokia πετάει στο καλάθι των αχρήστων το… iPhone Ένα ακόμα βίντεο που τα βάζει με το iPhone ανέβασε στο Διαδίκτυο η Nokia. Σε αυτό, είναι ξεκάθαρος ο υπαινιγμός ότι η οθόνη ενός iPhone σπάει πολύ εύκολα, ακόμα και με το άγγιγμα ενός… φτερού. Πρόκειται για ένα γερμανικό διαφημιστικό βίντεο για το Nokia Lumia 820, ένα από τα δύο smartphone της Nokia με Windows Phone 8.
  • H Nokia προκαλεί τους λάτρεις του iPhone 5 να αλλάξουν θρησκεία Μετά την Samsung, η Nokia προκαλεί αυτή τη φορά τους λάτρεις της Apple με μια αρνητική διαφήμιση για το iPhone 5.  «Είναι ώρα να αλλάξετε», τους λέει, «να βάλετε χρώμα» στη ζωή σας, και τους προτείνει να φύγουν από την Apple για να βρεθούν στην αντίπερα όχθη, στα Windows Phone 8 και δη, στο δικό της Nokia Lumia 920.

  • Η Samsung χλευάζει τις ουρές για το iPhone 5 με νέα αρνητική διαφήμιση Η Samsung επαναλαμβάνει τις πρακτικές του παρελθόντος και επιτίθεται στο Apple iPhone 5 με τον ίδιο τρόπο που είχε επιτεθεί στο iPhone 4S: με μια διαφήμιση στην οποία οι άνθρωποι που περιμένουν επί ημέρες στην ουρά για το νέο smartphone «πρότυπο» αντιλαμβάνονται ότι η πρόταση της Samsung είναι καλύτερη.

  • Δεν χρειάζονται ιδιοφυΐες για να φτιαχτεί κάτι καλύτερο από το iPhone 5, λέει η Samsung «It doesn’t take a genius» για να φτιάξεις κάτι καλύτερο από το iPhone 5, μοιάζει να λέει η Samsung κατά πρόσωπο στην Apple στην νέα επιθετική διαφημιστική της εκστρατεία στις Ηνωμένες Πολιτείες που θα ξεκινήσει πριν ακόμα κυκλοφορήσει το iPhone 5 στις 21 Σεπτεμβρίου 2012.

  • Ο Τζομπς αγαπάει το Android, σε διαφημιστικό σποτ στην Ταϊβάν Ντυμένος με το μαύρο ζιβάγκο και το τζιν του θρυλικού πλέον συνιδρυτή της Apple και με… φτερά αγγέλου ηθοποιός σε τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ εταιρείας ηλεκτρονικών από την Ταϊβάν παριστάνει τον Τζομπς και δηλώνει εξ ονόματός του ότι στη μετά θάνατον ζωή χαίρεται που είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει μια συσκευή με Android. Ο Τζομπς όμως ήταν έτοιμος να κηρύξει «πυρηνικό πόλεμο» στο Android, αποκαλύπτει η βιογραφία του.

In.gr Τεχνολογία