Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πόσα κινητά τηλέφωνα και smartphone διατέθηκαν στην Δ.Ευρώπη το 2ο τρίμηνο του 2012

Πόσα κινητά τηλέφωνα και smartphone διατέθηκαν στην Δ.Ευρώπη το 2ο τρίμηνο του 2012

Η εταιρεία μελετών IDC δημοσίευσε τα στοιχεία της για την αγορά των κινητών τηλεφώνων (των λεγόμενων feature phone και smartphone) στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης. Οι μονάδες που διατέθηκαν μειώθηκαν σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, στις 42,1 εκατομμύρια μονάδες. Το γεγονός αποδίδεται αφενός στην οικονομική αδυναμία αφετέρου στην προσδοκία νέων μοντέλων το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Η εταιρεία μελετών IDC δημοσίευσε τα στοιχεία της για την αγορά των κινητών τηλεφώνων (των λεγόμενων feature phone και smartphone) στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης. Οι μονάδες που διατέθηκαν μειώθηκαν σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, στις 42,1 εκατομμύρια μονάδες. Το γεγονός αποδίδεται αφενός στην οικονομική αδυναμία αφετέρου στην προσδοκία νέων μοντέλων το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Σύνολο smartphone και feature phones που διατέθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2012 και μερίδια αγοράς σε αντιπαράθεση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011 για τους κορυφαίους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης (εκατομμύρια μονάδες)

ΚατασκευαστήςΔιανομή
2Q 2012
Μερίδιο
2Q 2012
Διανομή
2Q 2011
Μερίδιο
2Q 2011
Μεταβολή
2Q12/2Q11
Samsung17,341,1%13.932,4%24%
Nokia8,119,2%921%-10%
Apple5,212,4%4,610,7%13%
Sony/Sony Ericsson2,35,5%2,25,1%5%
Research In Motion1,94,5%37%-37%
Άλλοι7,317,3%10,223,8%-28%
Σύνολο42,1100%42,9100%-1,9%

Πηγή:IDC European Quarterly Mobile Phone Tracker, Αύγουστος 2012

Εκατομμύρια μονάδες smartphone που διατέθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2012 και μερίδιο αγοράς το ίδιο τρίμηνο, σε αντιπαραβολή με το 2ο τρίμηνο του 2011.

Κατασκευαστής

2Q12 Διανομή

2Q12 Μερίδιο

2Q11 Διανομή

2Q11 Μερίδιο

2Q12/2Q11 Μεταβολή

1. Samsung

11,9

43,6%

4,8

22%

148%

2. Apple

5,2

19%

4,6

21.1%

13%

3. Nokia

2

7,3%

2,3

10,6%

-13%

4. Sony/Sony Ericsson

2

7,3%

1,6

7,3%

25%

5. Research in Motion

1,9

7%

3

13,8%

-37%

6. Άλλοι

4,4

15,8%

5,5

25,2%

-20%

Σύνολο

27,4

100%

21.8

100%

26%

Πηγή: IDC European Quarterly Mobile Phone Tracker, August 2012

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη

Μια τεράστια βραδιά για τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν την διαφορά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024