Σε μια προσπάθεια να επισκιάσει την εικόνα του «προτύπου» που περιβάλλει τα προϊόντα της Apple, η Samsung επιτίθεται με ένα τηλεοπτικό σποτ που προβάλλεται σε ώρες μεγάλης τηλεθέασης στις ΗΠΑ και κάνει ήδη το γύρο του Διαδικτύου. Πρωταγωνιστούν οι λάτρεις της… ακατανόμαστης που περιμένουν στην ουρά.

Οι φανατικοί οπαδοί των προϊόντων της Apple αυτήν την εποχή δεν έχουν κανένα λόγο να σταθούν επί ώρες στην ουρά εν αναμονή του τελευταίου επιτεύγματος της εταιρείας. Μάλιστα, δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τον θάνατο του Στηβ Τζομπς. Εντούτοις, η Samsung φαίνεται ότι είχε ήδη αποφασίσει και τελικά προέβαλλε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ, μια επιθετική τηλεοπτική διαφήμιση.

Σε αυτήν, πρωταγωνιστούν οπαδοί της Apple που εμφανίζονται να στέκονται στην ουρά περιμένοντας να προλάβουν ένα από τα νέα, καινοτόμα προϊόντα της. Η επωνυμία της Apple δεν εμφανίζεται βέβαια πουθενά, εντούτοις είναι ολοφάνερο ότι υπονοείται η αναφορά στην εταιρεία και συγκεκριμένα στο Apple iPhone 4S. Η προσοχή των Apple fan στρέφεται στο Samsung Galaxy S II, ένα smartphone που έχει καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά («εσείς, από που αγοράζετε τηλέφωνο 4G;», ρωτάει η κάτοχος του Galaxy S II), όταν αυτό για το οποίο περίμεναν είναι ολόιδιο με το προγενέστερο μοντέλο και πλήττεται από προβλήματα αδικαιολόγητης εξασθένισης της μπαταρίας (ένα πρόβλημα που έπληξε την εικόνα του Apple iPhone 4S λίγες μόλις ημέρες από την κυκλοφορία του). Έτσι, μάλλον πείθονται ότι μπορούν να έχουν «κάτι καλύτερο», χωρίς να περιμένουν στην ουρά, αν και διακατέχονται από το (μάλλον ωραίο) αίσθημα της «μοιχείας».

Η Samsung έφτιαξε δύο διαφορετικά σποτ, στα οποία επιχειρεί να τεκμηριώσει τα εξής:

1. Το Samsung Galaxy S IΙ έχει προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά (αναφορά στην υποστήριξη LTE)
2. To Samsung Galaxy S II έχει τις app που έχει ένα iPhone, εντούτοις ο χρήστης Samsung μπορεί να δοκιμάσει τις εφαρμογές πριν τις αγοράσει.
3. Να επιδείξει ότι η τελευταία έκδοση του iPhone 4S έχει προβλήματα και δεν διαφέρει σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, σκοπός της διαφημιστικής της καμπάνιας είναι να προβάλλει τον «σχεδιασμό με τεχνολογία αιχμής» του Samsung Galaxy S II και την δυνατότητα αξιοποίησης δικτύων κινητής τηλεφωνίας τέταρτης γενιάς. Η Samsung αναφέρει επίσης ότι το Samsung Galaxy S II έχει ήδη πουλήσει 10 εκατομμύρια τεμάχια παγκοσμίως και αποτελεί ένα από τα κορυφαία smartphone στην αγορά.

In.gr Τεχνολογία

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο