Η Document είναι μια εταιρεία που, από την ίδρυσή της το 1993, έχει συνδέσει το όνομά της με την παρουσία της Apple στην Ελλάδα. Πρόσφατα εγκαινίασε το δεύτερο κατάστημά της αποκλειστικά με προϊόντα της Apple στη Γλυφάδα ως Apple Premium Reseller Store. Επίσης, η εταιρεία φέρει τον βαρύτιμο τίτλο του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη για την τεχνική υποστήριξη όλων των προϊόντων της Apple (hardware και software) εκτός από τα iPhone (Apple Authorised Service Provider).

Με αφορμή τη διάθεση της νέας έκδοσης του λειτουργικού συστήματος iOS 5 και της υπηρεσίας iCloud, το tech.in.gr ζήτησε από τους πλέον ειδικούς, τους ανθρώπους της Document να μας παραχωρήσουν τις απαντήσεις στα πλέον συχνά ερωτήματα που ανέκυψαν από τους χρήστες των συσκευών της Apple που επιχείρησαν την αναβάθμιση.

Εκείνοι ανταποκρίθηκαν και μάλιστα με το παραπάνω: εκτός από τις απαντήσεις στα συχνά ερωτήματα, μας υποδεικνύουν βήμα-βήμα νέα χαρακτηριστικά που όλοι αναζητάτε, αλλά δεν τα βρίσκετε! Ξέρετε, ας πούμε, πώς χωρίζεται το keyboard, όπως έκανε ο Τζομπς στην ιστορική πλέον παρουσίασή του; Πώς στέλνετε δωρεάν iMessage; Πώς κάνετε redial;

Δείτε τις απαντήσεις στα πλέον συχνά ερωτήματα που υποβάλλουν οι χρήστες iOS 5 στους ειδικούς της εξουσιοδοτημένης υποστήριξης της Document:

Διαβάστε επίσης, ποια πρόταση φαίνεται να δίνει λύση στο πρόβλημα που στραγγίζει τη μπαταρία του iPhone 4S και που εντοπίζεται το πρόβλημα, τουλάχιστον από τους χρήστες.

In.gr Τεχνολογία

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο