9/2/2010  Εγγραφή | Forum | inMail | Ημερολόγιο | Ε-cards |    
  in.gr > Ειδήσεις > Επιστήμη - Τεχνολογία Πρώτη σελίδα   | Το δικό μου in.gr  
 επικαιρότητα
Ελλάδα
Πολιτική, Κοινωνία, Παιδεία, Δικαιοσύνη, Διπλωματία... 
Κόσμος
Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Αφρική, Μ.Ανατολή... 
Οικονομία
Ελλάδα, Κόσμος, Επιχειρήσεις, Αγορές... 
Αθλητισμός
Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Βόλεϊ, Στίβος... 
Πολιτισμός
Σινεμά, Θέατρο, Μουσική, Εκδηλώσεις, ΥΠΠΟ... 
Περίπτερο
Πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
Καιρός
Αθήνα, Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική, Ασία...
 αναζήτηση
Ειδήσεις Διαδίκτυο
Αναλυτική αναζήτηση
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 οι απόψεις σας
5/10/2009 02:06
Παραιτείται από πρόεδρος της ΝΔ ο Κώστας Καραμανλής
1/2/2010 11:09
Online συζήτηση για τους έμμεσους φόρους - Είναι αποτελεσματικοί;
 
 ειδικά νέα
Εκδηλώσεις
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα...
Αυτοκίνητο
Παρουσιάσεις, Δοκιμές, Αγωνιστικά Θέματα, Εκθέσεις ...
Υγεία
Πολιτική υγείας, επιστημονικές εξελίξεις, περιβάλλον - διατροφή
Εκπαίδευση
Ειδήσεις από το χώρο της Παιδείας






 

24/09/08 21:05  
Για παν ενδεχόμενο
Και από τη... ραδιενέργεια προστατεύει το κόκκινο κρασί

Τα Νέα
Σε περίπτωση πυρηνικής επίθεσης, ρίξτε το στο ποτό
Βοστόνη
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
Το κόκκινο κρασί δεν προστατεύει μόνο από τις καρδιαγγειακές παθήσεις. Το ισχυρό αντιοξειδωτικό που περιέχει θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την προφύλαξη του πληθυσμού σε περίπτωση έκθεσης σε ραδιενέργεια, ανακοίνωσαν Αμερικανοί ερευνητές.

«Σήμερα δεν υπάρχουν φάρμακα στην αγορά που να προστατεύουν από την έκθεση σε ραδιενέργεια ή να την εξουδετερώνουν» δήλωσε στο Reuters ο Τζόελ Γκρίνμπεργκερ, πυρηνικός γιατρός στο Πανεπιστήμιο Τζον Χόπκινς και επικεφαλής των ερευνητών.

«Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε θεραπείες για τον γενικό πληθυσμό οι οποίες θα είναι αποτελεσματικές και μη τοξικές. Μικρά μόρια που είναι εύκολο να αποθηκευτούν, να μεταφερθούν και να χορηγηθούν είναι η καλύτερη λύση για αυτό, και μέχρι στιγμής η ακετυλιωμένη ρεσβερατρόλη καλύπτει αυτές τις προϋποθέσεις».

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει ότι το αντιοξειδωτικό ρεσβερατρόλη προστατεύει από τη γήρανση και το διαβήτη, εξουδετερώνει τις συνέπειες της παχυσαρκίας και ενεργοποιεί το γονίδιο SIR2 που έχει συνδεθεί με τη μακροζωία.

Στη νέα μελέτη, που παρουσιάστηκε σε συνέδριο του Αμερικανικού Συλλόγου Θεραπευτικής Ραδιολογίας και Ογκολογίας, οι ερευνητές χορήγησαν σε ποντίκια ρεσβερατρόλη που είχε τροποποιηθεί χημικά με ομάδες ακετυλίου.

Newsroom ΔΟΛ


Επιστήμη - Τεχνολογία: Περισσότερες ειδήσεις



 τελευταία νέα
20:48
Ακαρπη και η τελευταία συνάντηση Μπατζελή με τους αγρότες στα εναπομείναντα μπλόκα
20:29
Σούπερ ντέρμπι Αρης-Ηρακλής και Φοίνικας-ΕΑ Πατρών με φόντο τα ημιτελικά του Κυπέλλου
20:29
Ένας ακόμη νεκρός από τη νέα γρίπη, στα 121 τα θύματα στην Ελλάδα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


  περισσότερα
Σχετικά άρθρα
 Χάπι που μιμείται το κόκκινο κρασί καταπολεμά το διαβήτη, ίσως και τα γηρατειά (29/11/2007)
 Συστατικό του κόκκινου κρασίου χαρίζει υγεία σε παχύσαρκα πειραματόζωα (2/11/2006)
 Συστατικό του κόκκινου κρασιού ίσως επιμηκύνει τη ζωή (25/8/2003)
  ψηφίστε
Θα αγοράσετε το iPad;

Οπωσδήποτε
Θα περιμένω να το δω
Δεν νομίζω
Αποκλείεται
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
..............................

Διαβάστε τη σχετική είδηση

 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
: Πληροφορίες : Eγγραφή : in.mail : SiteMaker : Forum :
: Προβληθείτε στο in.gr : Καταχωρίστε το site σας : Επικοινωνήστε μαζί μας :

Υποδομή διαχείρισης περιεχομένου: Digital Genesis της ΔΟΛ DIGITAL A.E.
Caching Services: ObjectCache και DBCache της ΔΟΛ DIGITAL A.E.

©1999-2010  Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.