10/2/2010  Εγγραφή | Forum | inMail | Ημερολόγιο | Ε-cards |    
  in.gr > Ειδήσεις > Επιστήμη - Τεχνολογία Πρώτη σελίδα   | Το δικό μου in.gr  
 επικαιρότητα
Ελλάδα
Πολιτική, Κοινωνία, Παιδεία, Δικαιοσύνη, Διπλωματία... 
Κόσμος
Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Αφρική, Μ.Ανατολή... 
Οικονομία
Ελλάδα, Κόσμος, Επιχειρήσεις, Αγορές... 
Αθλητισμός
Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Βόλεϊ, Στίβος... 
Πολιτισμός
Σινεμά, Θέατρο, Μουσική, Εκδηλώσεις, ΥΠΠΟ... 
Περίπτερο
Πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
Καιρός
Αθήνα, Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική, Ασία...
 αναζήτηση
Ειδήσεις Διαδίκτυο
Αναλυτική αναζήτηση
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 οι απόψεις σας
5/10/2009 02:06
Παραιτείται από πρόεδρος της ΝΔ ο Κώστας Καραμανλής
1/2/2010 11:09
Online συζήτηση για τους έμμεσους φόρους - Είναι αποτελεσματικοί;
 
 ειδικά νέα
Εκδηλώσεις
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα...
Αυτοκίνητο
Παρουσιάσεις, Δοκιμές, Αγωνιστικά Θέματα, Εκθέσεις ...
Υγεία
Πολιτική υγείας, επιστημονικές εξελίξεις, περιβάλλον - διατροφή
Εκπαίδευση
Ειδήσεις από το χώρο της Παιδείας






 

03/07/08 19:12  
Φρούτα στο κρεβάτι
Συστατικό του καρπουζιού «δρα όπως το Viagra»
Καρπούζι, δροσερό και σέξι...
Τέξας
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
Μια μεγάλη μερίδα καρπουζιού μπορεί να τονώσει την κυκλοφορία του αίματος περίπου όπως το Viagra, ανακοίνωσαν Αμερικανοί γεωπόνοι. Πάντως μην ελπίζετε ότι τα πυροτεχνήματα θα κρατήσουν όλη νύχτα, διευκρινίζουν...

Το καρπούζι περιέχει μια ουσία που εμμέσως προκαλεί αγγειοδιαστολή, όπως το γνωστό φάρμακο κατά της στυτικής δυσλειτουργίας, δείχνει μελέτη του Κέντρου Βελτίωσης Φρούτων και Λαχανικών του Πανεπιστημίου Texas A&M.

Η ουσία κιτρουλίνη του φρούτου μετατρέπεται από τα ένζυμα του σώματος στο αμινοξύ αργινίνη, το οποίο με τη σειρά του αυξάνει τα επίπεδα του μονοξειδίου του αζώτου στο αίμα. Το μονοξείδιο του αζώτου χαλαρώνει τα αγγεία και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Η αγγειοδιασταλτική δράση του καρπουζιού θα μπορούσε επίσης να βοηθά στην υπέρταση και τη στηθάγχη.

«Το καρπούζι μπορεί να μην έχει την ειδική οργανική δράση του Viagra, είναι όμως καλός τρόπος για τη χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων χωρίς παρενέργειες» δήλωσε ο Μπίμου Πάτιλ, επικεφαλής της έρευνας που χρηματοδοτείται από το αμερικανικό υπουργείο Γεωργίας.

Οι ερευνητές υπολογίζουν ότι για να αυξήσει κανείς τα επίπεδα της αργινίνης στον οργανισμό του θα πρέπει να καταναλώσει σχεδόν ενάμισι λίτρο καρπουζιού, δηλαδή περίπου ενάμισι κιλό. Είναι μια αρκετά μεγάλη ποσότητα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε άλλα προβλήματα, καθώς το καρπούζι είναι διουρητικό.

Για καλύτερα αποτελέσματα, μπορείτε να φάτε τη φλούδα του καρπουζιού, που περιέχει 60% περισσότερη κιτρουλίνη, ή ακόμα και φύτρο καρυδιού, το οποίο όμως είναι δυσεύρετο και πικρό.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press


Επιστήμη - Τεχνολογία: Περισσότερες ειδήσεις



 τελευταία νέα
00:21
Ελπίδες για έξοδο στο Champions League απέκτησε η Σίτι, απώλεια για την Πόρτσμουθ
23:55
Ο Μπλατ χαρακτήρισε μεγάλη τη νίκη του Αρη και «χρυσό» τον Κακιούζη
23:51
Νίκη της Βέρντερ επί της Χόφενχαϊμ και πρόκριση στα ημιτελικά
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


  ψηφίστε
Θα αγοράσετε το iPad;

Οπωσδήποτε
Θα περιμένω να το δω
Δεν νομίζω
Αποκλείεται
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
..............................

Διαβάστε τη σχετική είδηση

 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
: Πληροφορίες : Eγγραφή : in.mail : SiteMaker : Forum :
: Προβληθείτε στο in.gr : Καταχωρίστε το site σας : Επικοινωνήστε μαζί μας :

Υποδομή διαχείρισης περιεχομένου: Digital Genesis της ΔΟΛ DIGITAL A.E.
Caching Services: ObjectCache και DBCache της ΔΟΛ DIGITAL A.E.

©1999-2010  Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.