Συνέντευξη με τη σκηνοθέτιδα Μία Χάνσεν-Λόβε
Η Μία Χάνσεν Λόβε δημιούργησε αίσθηση στο Φεστιβάλ των Καννών 2010 με την ταινία της «Ο Πατέρας των Παιδιών μου» και κατάφερε να αποσπάσει το μεγάλο βραβείο στης επιτροπής στο τμήμα «Ενα Κάποιο Βλέμμα». Πώς προέκυψε το σενάριο της συγκεκριμένης ταινίας; Η ταινία προέρχεται από τη συνάντησή μου με τον Ουμπέρ Μπαλσάν. Τον πρωτοσυνάντησα στις […]
Spotlight
-
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Περίμενε να φύγει ο κόσμος από το μπαλκόνι του Λευκού Πύργου και πήδηξε στο κενό
-
Εφαρμογή προειδοποιεί τους αγαπημένους σας αν βλέπετε πορνό - H επιτυχία της ακροδεξιάς στις ΗΠΑ
-
Αλέν Ντελόν: Αξύριστος και καταβεβλημένος στην κουζίνα του σπιτιού του
-
Δημήτρης Κόκοτας: Ανακτά τις αισθήσεις του μετά το έμφραγμα και τις ανακοπές
Την ίδια στιγμή όμως, έχετε κάνει και μια ταινία για τον ίδιο τον κινηματογράφο και τον κόσμο του. Δίνετε έμφαση στα κομμάτια της προετοιμασίας ενός γυρίσματος, στις οικονομικές δυσκολίες, αλλά και στον παραγωγό, που είναι ο πρωταγωνιστής της ταινίας σας.
Λίγα χρόνια πριν, το ανεξάρτητο σινεμά δεν θα μου κέντριζε καθόλου το ενδιαφέρον. Όμως η γνωριμία μου με τον Μπαλσάν ,άλλαξε τα πάντα και μου παρείχε μια νέα, διαφορετική αντίληψη για το σινεμά. Για μένα, μια ταινία με ήρωα έναν παραγωγό θα είχε να κάνει με τη δουλειά του, την αφοσίωσή του, τον έρωτα και τη ζωή. Συχνά, όταν βλέπω έναν παραγωγό στην οθόνη, το σινεμά δεν είναι όπως το καταλαβαίνω και το βιώνω στην καθημερινότητά μου. Τα λεφτά είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα στην ταινία, νομίζω, επειδή ακριβώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Όπου κι αν κοιτάξουμε, η δουλειά του παραγωγού είναι συνώνυμη με οικονομικά θέματα. Οι κινηματογραφιστές έχουν επίσης αυτή την έγνοια αλλά όχι στον ίδιο βαθμό, γιατί οι κίνδυνοι στους οποίους εκτίθενται είναι διαφορετικοί.
Η ταινία σας παρουσιάζει έναν χαρισματικό άνδρα στις δόξες του. Ο ήρωας έχει μια γοητεία και μια αύρα. Όμως οι δυσκολίες που εμφανίζονται τον καταρρακώνουν.
Θα έλεγα ότι οι αμφιβολίες και η απελπισία του υπάρχουν από την αρχή και φαίνονται στις εκφράσεις και στις σιωπές του. Αλλά γενικά υπερτερεί η ευχαρίστηση που παίρνει από τη δουλειά του και τη συντροφιά της γυναίκας του και των παιδιών του. Ακόμη κι έτσι, η ανησυχία και η κόπωση τον καταβάλλουν ώσπου «πλημμυρίζει» από απελπισία. Το φιλμ προσπαθεί να δείξει πώς αυτή η δύναμη για ζωή τελικά γίνεται μια αυτοκαταστροφική δύναμη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις