Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018, 09:34

in.gr » Ψυχαγωγία » Black Strawberry

Ποιοι είναι οι style icon άνδρες-πρωταγωνιστές στις νέες διαφημιστικές καμπάνιες;

Μαργαρίτα Σφέτσα

Ο νεαρός άνδρας με τα μακριά κατσαρά μαλλιά, το «περιποιημένο» μούσι και το έκπληκτο μάλλον βλέμμα να μαγνητίζει την κάμερα, είναι ο πρωταγωνιστής της διαφημιστικής καμπάνιας για το άρωμα “the one” των Dolce & Gabbana, δεν είναι άλλος βέβαια από τον διάσημο ηθοποιό του Game of Thrones Κιτ Χάρινγκτον (οι κορυφαίοι Ιταλοί σχεδιαστές χρησιμοποιούν συχνά διάσημους πρωταγωνιστές και πρωταγωνίστριες όπως π.χ. Μόνικα Μπελούστι για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, έναντι βέβαια αδράς αμοιβής). Το σκηνικό είναι ακριβώς αυτό που γοητεύει τους διάσημους Ιταλούς σχεδιαστές. Μια λαϊκή αγορά κάπου στη Νότιο Ιταλία, απλοί άνθρωποι που δουλεύουν εκεί πουλώντας ψάρια, λαχανικά, αντικείμενα λαϊκής τέχνης, ένας ηλικιωμένος κύριος με καπέλο να κρατάει το χέρι του νεαρού «πρωταγωνιστή» και πίσω «σβησμένη» σχεδόν η εικόνα του όμορφου καστανόξανθου κοριτσιού.

Η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική στη διαφήμιση για το κλασικό άρωμα του οίκου Dior, το αγαπημένο Sauvage. Ο big star Τζόννι Ντεπ είναι ντυμένος με ολόμαυρο πουκάμισο, που «αφήνει» να φαίνονται χιλιάδες τατουάζ, βραχιόλια με ασημένιες και τυρκουάζ πέτρες και βέβαια τα ογκώδη δαχτυλίδια με τις νεκροκεφαλές στα δάχτυλά του.

Ο οίκος Boss προτίμησε δίπλα στο μελαχρινό άνδρα  με το επιμελώς ατημέλητο μούσι (γενικώς οι…τρίχες πρωταγωνιστούν, περιποιημένες όμως πάντα, σε γνωστά κουρεία ευρωπαϊκών και αμερικανικών μεγαλουπόλεων) να φωτογραφίσει ένα κατάξανθο κορίτσι με σαρκώδη χείλη και πολλά υποσχόμενο βλέμμα.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες, το όλο concept και «στυλ» έχει σίγουρα αλλάξει. Οι άνθρωποι οι οποίοι βρίσκονται πίσω από τις μεγάλες πετυχημένες διαφημιστικές εκστρατείες, δεν χρησιμοποιούν απαραίτητα τους πολύ ωραίους, άψογους θα λέγαμε άνδρες  (π.χ. όπως ο Ντέηβιντ Γκάντι στην περίφημη διαφήμιση αρώματος των Dolce & Gabbana στην Ιταλική Ριβιέρα) για να «πουλήσουν» ένα προϊόν. Οι άνδρες-πρωταγωνιστές στις πανάκριβες συνήθως αυτές διαφημίσεις, είναι εκείνοι οι οποίοι διαθέτουν προσωπικότητα και ξεχωριστό look.


 Ο μελαχρινός star της Dunhill



Ο Μαρκ Γουέστον creative director του brand Dunhill, λέει ότι ο γοητευτικός ηθοποιός (του “Poldark”) Αϊνταν Τέρνερ είναι ο ιδανικός για να προωθήσει την νέα “contemporary direction” του διεθνούς, εδώ και πολλά χρόνια, αναγνωρισμένου προϊόντος.
Ο Τέρνερ ο οποίος ποζάρει στην καμπάνια με ρούχα σε night blue και μαύρα δερμάτινα που συνδυάζονται με ασορτί πουλόβερ με ασημένια φερμουάρ, δεν συμφωνούσε στην αρχή να γίνει το «πρόσωπο» της καμπάνιας. Ο Μαρκ τον έπεισε τελικά. Ο Γουέστον, ένας πολύ επιτυχημένος creative director (ανέλαβε τον οίκο τον Μάιο του 2017), ενορχήστρωσε  σύμφωνα με τους ειδήμονες στο χώρο της ανδρικής μόδας μια «ήσυχη επανάσταση». Η Dunhill που ίδρυσε το 1893 ο Alfred Dunhill ακολουθούσε πάντα στις επιλογές την Βρεταννική παράδοση. Το brand ξεκίνησε με αξεσουάρ για να «περάσει» αργότερα στα ready to wear και bespoke ανδρικά ρούχα. Η νέα κολεξιόν με πρωταγωνιστή τον Τέρνερ είναι εντυπωσιακή, με πολλά καινούργια στοιχεία, ιδανική για τις ανάγκες  του σύγχρονου άνδρα. Tailored κομμάτια σε μοχέρ και μετάξι κλέβουν τις εντυπώσεις. Οι τιμές βέβαια κάποιες φορές φθάνουν στα ύψη. Ακριβώς όπως ένα παλτό σε σκούρο μπλε που φοράει ο Τέρνερ. Στοιχίζει 3.390 λίρες στη Λονδρέζικη Dunhill boutique. Ο Τέρνερ δηλώνει τώρα ενθουσιασμένος για τη δουλειά του κοντά σε ένα οίκο με περισσότερο από έναν αιώνα ιστορία…

 Τενίστες και οι Χέμσγουορθ, Μαχόγκανι Γκάντι



Ο διάσημος τενίστας Νόβακ Τζόκοβιτς φοράει ένα απλό, μαύρο t-shirt, στη διαφήμιση του μοντέλου Prospex της Seiko. Ο αθλητής κέρδισε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια του συγκεκριμένου ρολογιού με σύνθημα “built for the challenge”. Ο άνδρας της κολόνιας Intense του Ιταλικού οίκου Prada είναι πολύ-πολύ νεαρός. Μοιάζει 18 χρόνων. Ένα παιδικό σχεδόν πρόσωπο, με λευκή, αστραφτερή επιδερμίδα σε κατάμαυρο φόντο. Ο διεθνούς φήμης ηθοποιός Κρις Χέμσγουορθ πρωταγωνιστεί σε μια διαφορετική κολόνια του οίκου Boss. Ντυμένος με κλασικό, μαύρο κοστούμι. Ο Μάθιου Μαχόγκανι «ρεμβάζει» κάπου στην…έρημο της Αλαμπάμα. Καθισμένος σε μια vintage, δερμάτινη πολυθρόνα, απολαμβάνει real Bourdon. Ο απίστευτα ωραίος Ντέηβιντ Γκάντι, μετά τις κολόνιες φημισμένων ιταλικών οίκων, διαφημίζει τώρα βιταμίνες τις οποίες λέει παίρνει από τα είκοσι του χρόνια. Βιταμίνες οι οποίες του χαρίζουν λάμψη και καλή υγεία. Μετά από αυτό ο…μισός ανδρικός πληθυσμός της υφηλίου τρέχει να αγοράσει τις συγκεκριμένες βιταμίνες. Ελπίζοντας ότι θα…πάρει κάτι από τη λάμψη του θεού της πασαρέλας. Ο απόλυτος όμως άνδρας-θεός, εντελώς γυμνός με ένα υπέροχο γεμάτο γωνίες πρόσωπο, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια Victor & Rolf…

Τι παίζει τώρα Ταινίες της ημέρας