Μετά την πρόσφατη αναβίωση της Stratos από την ιταλική φίρμα Automobili Torino, ένας άλλος αγωνιστικός θρύλος από την πάλαι ποτέ ένδοξη ιστορία της Lancia, η Delta Integrale ετοιμάζεται να επιστρέψει στο μέλλον σε μια βαρέως αναβαθμισμένη εκδοχή με αυξημένες δόσεις ανθρακονημάτων αλλά αρκούντως ρετρό χαρακτηριστικά σχεδιαστικά και μη.

Πρόκειται για το project Lancia Delta Futurista το οποίο συνέλαβε και υλοποίησε ο Eugene Amos ο οποίος περιγράφει την δική του εκδοχή για την Lancia Integrale ως μια «αυθεντική, αναλογική, ωμή οδηγική μηχανή που βασίζεται στα στοιχεώδη» και φιλοδοξεί να αποτελέσει μια «ρομαντική όαση» στο ψηφιακό παρόν των σύγχρονων αυτοκινήτων.

Όπως λέει ο ίδιος, ερωτεύτηκε την αρχέτυπη Lancia Integrale από τότε που ήταν επτά ετών και πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να την αναδημιουργήσει μένοντας απολύτως πιστός στο σχεδιαστικό της πνεύμα.

Πέρα από την σχεδιαστική πιστότητα η Automobili Amos έχει πραγματοποιήσει ουκ ολίγες αναβαθμίσεις καθώς στην περίπτωση της Delta Futurista, στοιχεία όπως οι προφυλακτήρες, η γρίλια, το καπό, το spoiler πίσω και η θύρα αποσκευών, δηλαδή ένα μεγάλο μέρος των εξωτερικών της επιφανειών αποτελούνται από ανθρακονήματα σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Έτσι, η Delta Futurista σταματά σε μόλις 1.250 κιλά, δηλαδή 90 κιλά λιγότερα από την αρχέτυπη Delta Integrale. Στην καρδιά της φιλοξενείται μια εξίσου ριζικά αναβαθμισμένη εκδοχή του δίλιτρου κινητήρα ο οποίος επωφελείται από νέο σύστημα ψύξης, νέο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, βελτιώσεις οι οποίες έχουν, σύμφωνα με τις συστάσεις αυξήσει την ισχύ του στους 330 ίππους.

Αντίστοιχου ύφους και στόχου βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί επίσης και στο σύστημα μετάδοσης ενώ η Delta Futurista διαθέτει επίσης ένα ικανότερο σύστημα πέδησης και μια αναβαθμισμένη ανάρτηση.

Στο εσωτερικό της κυριαρχεί η ίδια νεορετρό αίσθηση με τα αγωνιστικά καθίσματα Recaro, τα πεντάλ αλουμινίου και τις λιτές επενδύσεις που παραπέμπουν σε μια αλλοτινή εποχή να δίνουν το στίγμα του παρελθόντος. Παρά τις πινελιές αθωότητας, τα ανθρακονήματα δεν λείπουν ούτε από το θάλαμο επιβατών καθώς από αυτό το ακριβό υλικό αποτελείται το τούνελ μετάδοσης. Την εικόνα συμπληρώνουν το ελαφρώς διαφορετικό τιμόνι ενώ στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει μια σειρά ενσωματωμένων διακοπτών με πρώτο ένα κόκκινο διακόπτη με το εικονίδιο ενός πυραύλου.

Ίσως το μόνο αρνητικό σημείο του συγκεκριμένου project είναι η τιμή του η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα ανέλθει σε 300.000 ευρώ.