Έξι παιδιά με ειδικές ανάγκες είναι τα κεντρικά πρόσωπα της τελευταίας καμπάνιας της βρετανικής εταιρείας ένδυσης, River Island, η οποία με αυτόν τον τρόπο αποφάσισε να γιορτάσει την διαφορετικότητα με τον καλύτερο τρόπο.

 

Με αφορμή τον εορτασμό της 30ης επετείου της λειτουργίας της εταιρείας, η αλυσίδα ρούχων ένωσε τις δυνάμεις της με την διεθνή οργάνωση ενάντια του εκφοβισμού «Ditch The Label» (Καταπολεμήστε τις κοινωνικές ετικέτες), με σκοπό να προάγουν το μήνυμα «Οι ετικέτες είναι για τα ρούχα, όχι για τα παιδιά». Τα παιδιά ηλικίας από 3 έως 10 ετών πρωταγωνιστούν σε όμορφες και ζωηρές εικόνες ενώ φορούν φοβερές δημιουργίες και δείχνουν σε όλους ότι οι συνθήκες τους δεν τους εμποδίζουν να απολαμβάνουν τη ζωή.

 

Τα 6 παιδιά που επιλέχθηκαν για την καμπάνια δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τον ενθουσιασμό τους μπροστά και πίσω από τον φακό! Όλοι τους αγαπούσαν κατά την διάρκεια της φωτογράφησης και οι γονείς τους ήταν περισσότερο από περήφανοι γι ‘αυτούς. «Είναι ωραίο να δείξω ότι η αναπηρία του δεν είναι ετικέτα, είναι άνθρωπος», δήλωσε με χαρά η μητέρα του Teddy Berriman, Nicola Short. Την ίδια στιγμή ένα αγόρι με δυσπραξία και καθυστέρηση ανάπτυξης δήλωσε μετά την καμπάνια: «Ήταν τέλειο όταν έδειξα το βίντεο της καμπάνιας στο σχολείο. Οι άνθρωποι μπορούν να βγάζουν σέλφις με μένα τώρα».

 

 

Η Zebedee Management, η εταιρεία που αντιπροσωπεύει τα χαριτωμένα μοντέλα, είναι πραγματικά ενθουσιασμένη που βλέπει μια μεγάλη μάρκα να κάνει μια ασυνήθιστη επιλογή για τα μοντέλα τους. Οι ταλαντούχοι πράκτορες που εργάζονται κυρίως με άτομα με ειδικές ανάγκες εργάζονται σκληρά για να κάνουν την ποικιλομορφία των αναγκών έναν κανόνα. «Ελπίζουμε ότι άλλες μάρκες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα που έθεσε η River Island και θα εξασφαλίσουν ότι οι εκστρατείες τους θα είναι πιο αντιπροσωπευτικές της ποικίλης κοινωνίας μας».

 

Η εκπρόσωπος του River Island δήλωσε ότι «τα μοντέλα επιλέχθηκαν για να αντανακλούν την ποικιλομορφία των πελατών μας και να γιορτάσουν ένα ήθος που ακούγεται ως αληθινό στην κοινωνία, όπως και οι ντουλάπες μας, ότι η διαφορετικότητα είναι κάτι περισσότερο από ΟΚ».