Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Megane RS Trophy 2019: Τρόπαιο επιδόσεων

Renault Megane RS Trophy 2019: Τρόπαιο επιδόσεων

H κορυφαία έκδοση της γκάμας του Megane με την υπογραφή της Renault Sport και τη συνδρομή του Nico Hulkenberg αποκαλύπτεται προσφέροντας 300 ίππους και μια σειρά από αγωνιστικών προδιαγραφών ρυθμίσεις στο σύνολο των μηχανικών του μερών.

Πιστή στην υπόσχεση που έδωσε όταν πέρυσι παρουσίασε την κορυφαία εκδοχή του Megane, αλλά και στην παράδοση που έχει δημιουργήσει, η Renault αποκαλύπτει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική και ισχυρότερη εκδοχή του Megane RS με τα διακριτικά Trophy.

To Trophy αξιοποιεί τον γνωστό τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,8 λίτρων σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή η απόδοση της οποίας διαμορφώνεται σε 300 ίππους και σε 400 Nm ροπής. Το δε μέγεθος της ροπής αυξάνεται σε 420 Nm με την προαιρετική επιλογή του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη αντί του μηχανικού των έξι σχέσεων.

Ωστόσο το Megane RS Trophy είναι πολλά περισσότερα από την παραπάνω αύξηση ισχύος του κινητήρα καθώς, μεταξύ των προδιαγραφών του περιλαμβάνεται ως standard το πλαίσιο Cup το οποίο περιλαμβάνει σπορ, πιο σφιχτή ανάρτηση καθώς και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen.

To γαλλικό «hot hatch» εφοδιάζεται επίσης με ελαστικά Bridgestone Potenza S001 ενώ θα προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής ελαστικών 19 ιντσών Bridgestone Potenza S007 κατασκευασμένων ειδικά για την έκδοση τα οποία είναι κατά 2 κιλά ελαφρύτερα (ανά τροχό).

Πίσω από τους τροχούς κρύβεται ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από νέας εξέλιξης δισκόφρενα διπλού κράματος τα οποία περιορίζουν το βάρος της μη αναρτώμενης μάζας κατά 1,8 κιλά ανά τροχό και από κόκκινες δαγκάνες με την υπογραφή της Brembo.

Επίσης ως αποτέλεσμα των ρυθμίσεων Cup για το πλαίσιο, τα αμορτισέρ και τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές δοκοί είναι κατά 25%, 30% και 10% πιο σφιχτά, σε σχέση με τις ρυθμίσεις του πλαισίου Sport το οποίο «ακολουθεί» την «απλή» RS έκδοση του μοντέλου.

Όπως ισχύει και για το Megane RS, το Trophy εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης ενώ οι αγοραστές του θα μπορούν προαιρετικά αν επιλέξουν σπορ καθίσματα Recaro τα οποία επενδύονται με δέρμα Alcantara και μειώνουν το ύψος της θέσης οδήγησης κατά 2,0 εκατοστά σε σχέση με αυτά που εφοδιάζουν την έκδοση RS.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις που προσφέρουν οι παραπάνω αναβαθμίσεις, σύμφωνα με τις συστάσεις το Megane RS Trophy επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα όντας κατά 1/10 του δευτερολέπτου ταχύτερο από απλό RS ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 260 χλμ./ώρα.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι οι ανωτέρω επιδόσεις αντιστοιχούν στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο καθώς η Renault επιφυλάσσεται για τα μεγέθη και τις επιδόσεις που συνεπάγονται της επιλογής του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οι οποίες αναμένονται κατά τι βελτιωμένες.

Η διάθεση του Megane RS Trophy το οποίο εξελίχθηκε με την συνδρομή του Niko Ηulkenberg, αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη από το φθινόπωρο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η γαλλική φίρμα ετοιμάζει ετοιμάζει ήδη μια πιο σπαρτιατικής λογικής έκδοση η οποία θα διεκδικήσει από το Honda Civic Type R τον τίτλο του ταχύτερου γύρου για εμπροσθοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα του Nurburgring.

Sports in

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νιόν για τον ημιτελικό της Κ19 του Ολυμπιακού

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, μια μέρα μετά το έπος της Πόλης βρίσκεται και στη Νιόν για να παρακολουθήσει τον σπουδαίο ημιτελικό της Κ19 με τη Ναντ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024