Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Range Rover Evoque: Ανανέωση με... υβριδικές προεκτάσεις

Range Rover Evoque: Ανανέωση με… υβριδικές προεκτάσεις

Το Evoque προβάρει μια σειρά στοχευμένων αλλαγών σε σχεδιαστικό και τεχνολογικό επίπεδο οι οποίες θα αναλάβουν να «κρύψουν» την ηλικία του, να βελτιώσουν την ευρυχωρία του αλλά και να το εισάγουν στον κόσμο της υβριδικής τεχνολογίας.

Η τρέχουσα εκδοχή του Evoque παρουσιάστηκε το 2011 ως εκ τούτου κάθε άλλο παρά εκπλήσσει η απόφαση της βρετανικής φίρμας να υλοποιήσει μια σειρά από βελτιώσεις που θα αναλάβουν να επιμηκύνουν τον κύκλο ζωής του εξασφαλίζοντας του παράλληλα τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει τον ολοένα αυξανόμενο και ισχυρότερο ανταγωνισμό.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το ανανεωμένο Evoque δεν αναμένεται να υιοθετήσει εκτεταμένες αλλαγές, με τους σχεδιαστές της βρετανικής φίρμας να πραγματοποιούν στοχευμένες παρεμβάσεις στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα καθώς, ενώ την εικόνα θα συμπληρώσουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που θα αναλάβουν να δώσουν το στίγμα του καινούριου.

Στην αθέατη πλευρά του Evoque θα βρεθεί η ίδια πλατφόρμα με ορισμένες ωστόσο σημαντικές διαφορές καθώς οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμα αναζητούν τρόπους να βελτιώσουν την ευρυχωρία του.

Έτσι, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το ανανεωμένο Evoque θα υιοθετήσει αυξημένου μήκους μεταξόνιο αλλά και μετατρόχια τα οποία με τη σειρά τους αναμένεται να ενισχύσουν την ευρυχωρία του εσωτερικού και την προσφερόμενη άνεση.

Πέρα από την επιπλέον άνεση ωστόσο οι πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Evoque ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, δεν αποκαλύπτουν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις στη σχεδίαση.

Μοναδικές εξαιρέσεις φαίνεται τουλάχιστον προς το παρόν να αποτελούν η αρμονικότερη ενσωμάτωση της οθόνης του infotainment στο ταμπλό, οι νέοι «αόρατοι» φωτιζόμενοι διακόπτες της Land Rover καθώς και ο επιλογέας ταχυτήτων ο οποίος δείχνει παρόμοιος με αυτόν της Jaguar E-Pace.

Σε επίπεδο κινητήρων, το Evoque αναμένεται να συνεχίσει να εξοπλίζεται με τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα 2,0 λίτρων Ingenium τα οποία ωστόσο θα επωφεληθούν από μια αύξηση ισχύος και βελτιώσεις που σε συνδυασμό και με μια σειρά περαιτέρω αναβαθμίσεων θα φροντίσουν να ενισχύσουν την αποδοτικότητά του.

Την γκάμα φημολογείται ότι θα συμπληρώσει και ένα υβριδικό σύνολο το οποίο θα έχει ως βάση έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης μόλις 1,5 λίτρου που θα συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, ανοίγοντας μια νέα σελίδα για το μικρότερο SUV της βρετανικής φίρμας.

Αν και η παραπάνω έκδοση δεν φαίνεται να έχει προς το παρόν κλειδώσει ως προς τον χρόνο έλευσής της, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι, αρχικά το ανανεωμένο Evoque θα υιοθετήσει μια ήπιας μορφής υβριδική τεχνολογία όπου ένα παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt θα αναλάβει να λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα.

Η ανανεωμένη εκδοχή του Evoque αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της εντός του 2019.

Sports in

Άσχημα μαντάτα για τον Αντετοκούνμπο

Αμφίβολος και για τις επόμενες αναμετρήσεις κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς, παραμένει ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024