Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

Το πρώτο ευρείας παραγωγής αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της ΜΙΝΙ, δοκιμάζει το βήμα του με φόντο τις αυστριακές Άλπεις δίνοντας μια ευκαιρία παρατήρησης των χαρακτηριστικών του συμπεριλαμβανομένης της σχεδίασης του εσωτερικού του.

Παρά το γεγονός ότι οι επιφάνειες του ΜΙΝΙ Ε καλύπτονται επιμελώς από καμουφλάζ, είναι σαφές ότι δεν διαφοροποιείται ριζικά από την μέχρι σήμερα γνωστή συμβατική τρίθυρη έκδοσή του με εξαίρεση τη γρίλια η οποία αντλεί τις επιρροές της από το ΜΙΝΙ Electric Concept προβάλλοντας ωστόσο μια πιο προσγειωμένη αισθητική προσέγγιση σε σχέση με το πρωτότυπο που προηγήθηκε, στερούμενη τις πλευρικές οπές και το splitter.

 

Στο πίσω τμήμα, εκτός από την απουσία των απολήξεων της εξάτμισης ή μάλλον χάρη σε αυτή, το ηλεκτροκίνητο ΜΙΝΙ διαθέτει μια λιγότερο κατατμημένη σχεδιαστικά πίσω όψη.

Στο ίδιο μήκος κύματος και συνάφειας με το μέχρι σήμερα γνωστό τρίθυρο ΜΙΝΙ, κινείται και το εσωτερικό αν και το καμουφλάζ κρύβει τις λεπτομέρειες. Σε κάθε περίπτωση, με αφορμή το διαφορετικό είδος ενδείξεων που προκύπτουν από τον αμιγώς ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του μοντέλου, η βρετανική φίρμα αναμένεται να επιφέρει ορισμένες αλλαγές στην αισθητική των γνώριμων οργάνων των ΜΙΝΙ.

Πέπλο μυστηρίου καλύπτει και τα χαρακτηριστικά του συνδυασμού κινητήριου συνόλου και μπαταριών που θα εφοδιάσει το πρώτο ηλεκτρικό ΜΙΝΙ, καθώς δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία για την προσφερόμενη ισχύ ή την αυτονομία που θα προσφέρουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι θα πρόκειται για ένα νέο κινητήριο σύνολο το οποίο στο μέλλον, σύμφωνα με πληροφορίες, θα αποτελέσει τη βάση και για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με τα σήματα της BMW και την ονομασία i1.

Aυτό που αντιθέτως είναι γνωστό είναι το χρονοδιάγραμμα παραγωγής του ΜΙΝΙ Ε η κατασκευή του οποίου θα ξεκινήσει από το Νοέμβριο του 2019, αφού πρώτα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του ίδιου έτους.