Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
BMW M4 GTS: Σε νέα… άκρα

BMW M4 GTS: Σε νέα… άκρα

Οι Βαυαροί ετοιμάζουν μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της M4 GTS η οποία δεν αποκλείεται να σηματοδοτήσει την επαναφορά των διακριτικών CSL στο λεξιλόγιο των εκδόσεων επιδόσεων της BMW.

Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

Η πιο ακραία εκδοχή της M4 ετοιμάζεται, όπως όλα δείχνουν, να επιστρέψει καταλαμβάνοντας μια θέση στην κορυφή της γκάμας και διεκδικώντας δάφνες αγωνιστικού -κυρίως- περιεχομένου.

Όπως μαρτυρούν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού ο οποίος την εντόπισε κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης, η νέα, δεύτερη κατά σειρά, ενσάρκωση της πλέον σκληροπυρηνικής τεσσάρας, η BMW έχει δώσει ακόμα περισσότερη έμφαση στην αεροδυναμική, εξοπλίζοντας την M4 GTS με μια σειρά ανασχεδιασμένων αεροδυναμικών βοηθημάτων τα οποία προδίδουν πολλές εργατοώρες ενδελεχούς ανασχεδιάσης και εξέλιξης.

Εκτός ωστόσο, από τα το επιβλητικό μπροστινό splitter, τα πτερύγια, τον ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη, την διόλου ευκαταφρόνητη σε μέγεθος αεροτομή και τα ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα που αναλαμβάνουν την καλύτερη διαχείριση της ροής αέρα στις επιφάνειες της, στην εικόνα της M4 GTS ξεχωρίζουν οι θηριώδεις οπές απαγωγής αέρα πίσω από τους μπροστινούς τροχούς οι οποίες επιφορτίζονται με την καλύτερη ψύξη του συστήματος πέδησης.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, δεν αποκλείεται η ταυτότητα της συγκεκριμένης έκδοσης να «γράφει» τελικά CSL αντί GTS, καθώς η BMW έχει ήδη ανακοινώσει ότι πρόκειται να επαναφέρει τα συγκεκριμένα διακριτικά σε «επιλεγμένες» εκδόσεις.

Αν αυτό ισχύσει, τότε πλην των ορατών διαφοροποιήσεων στο σκαρί της M4 «GTS», η νέα έκδοση αναμένεται να είναι και ελαφρύτερη προκειμένου να συμβαδίζει με τις αξίες των διακριτικών CSL τα οποία αναλύονται σε «Coupe, Sport, Lightweight». Για την ιστορία, το βάρος της ήδη γνωστής M4 GTS διαμορφώνεται σε 1.510 κιλά.

Όπως και να έχει με την ονομασία που τελικά θα υιοθετηθεί, είναι προφανές ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα αποτελέσει την τελευταία αποχαιρετιστήρια εκδοχή της τρέχουσας γενιάς του μοντέλου.

Εξίσου δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι οι παραπάνω τροποποιήσεις θα συνοδευτούν και από μια δεδομένη αύξηση ισχύος η οποία θα οδηγήσει την M4 GTS πάνω από το «φράγμα» των 500 ίππων τους οποίους προσφέρει στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις αναμένεται να καταστήσουν εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,8 δευτερόλεπτα.

Σε ό,τι αφορά τον χρόνο της άφιξής της, αν και δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός, η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της Σειράς 4 Coupe αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της πριν το τέλος της δεκαετίας.

Sports in

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός 3-0: Πήρε το ντέρμπι και πήγε στο +4 (vids)

Η ΑΕΚ νίκησε τον Παναθηναϊκό στη Νέα Φιλαδέλφεια και βρίσκεται στο +4 από τους Πράσινους – Δύο γκολ ο Ελίασον, ένα ο Πόνσε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024