ΟΥΤΕ ΚΡΥΟ ΟΥΤΕ ΖΕΣΤΗ

Book Club (ΗΠΑ, 2018).

Κομεντί του Μπιλ Χόλντερμαν. Με οδηγό τους τις «50 αποχρώσεις του γκρι», τέσσερις γυναίκες, προχωρημένης ηλικίας (Νταϊάν Κίτον, Κάντις Μπέργκεν,Μαίρη Στινμπέργκεν και Τζέιν Φόντα) μιλούν για σεξ και – ενίοτε – κάνουν κιόλας. Αισιόδοξη κομεντί για την τρίτη ηλικία, από την οποία δεν λείπει το καλογραμμένο, έξυπνο, ποτέ αγοραίο χιούμορ. Αλλά αν δεν την δείτε δεν θα χάσετε τίποτε.

ΑΘΗΝΑ: ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟ – ΑΕΛΛΩ – ΑΛΣΟΣ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – VILLAGE MALL – ODEON ΜΑΡΟΥΣΙ – ΑΜΙΚΟ – ΨΥΧΙΚΟ – ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ – ΑΝΟΙΞΗ – ODEON ΙΛΙΟΝ – ΦΟΙΒΟΣ – ΝΑΝΑ – ΦΙΛΙΠ – ΦΛΟΙΣΒΟΣ – VILLAGE ΦΑΛΗΡΟ – ΑΚΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ΝΑΤΑΛΙ – ΠΑΝΟΡΑΜΑ – ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – ODEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ κ.α.

Που θα κοιμηθείς απόψε; (Garde alternée, Γαλλία, 2017).

Κομεντί της Αλεξαντρά Λεκλέρ. Για να σώσει τον γάμο της μια 47χρονη γυναίκα (Βαλερί Μπονετόν) μοιράζεται τον άντρα της (Ντιντιέ Μπουρντόν) με την συνομήλική της ερωμένη του (Ιζαμπέλ Καρέ). Συμβατική κομεντί με απρόβλεπτη εξέλιξη, όχι τόσο κωμική όσο περιμένεις.

ΑΘΗΝΑ: ΑΘΗΝΑΙΑ – ΧΛΟΗ – ΛΙΛΑ – ΑΡΙΑΝ – ΦΛΩΡΙΔΑ – ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ – ΚΗΦΙΣΙΑ – ΕΛΛΗΝΙΣ – ΔΙΟΝΥΣΙΑ – ΑΜΝΥΤΑΣ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ΑΛΕΞ

10 μέρες χωρίς τη μαμά (Mamá Se Fue De Viaje, Αργεντινή, 2017).

Κομεντί των Χουάν και Μαριάνο Βέρα. Μια όμορφη γυναίκα (Κάρλα Πίτερσον), μητέρα τεσσάρων παιδιών, αποφασίζει να «απελευθερωθεί» παρατώντας τα στον μπαμπά (Ντιέγκο Περέτι). Εκείνη την περιμένουν οι διακοπές, η κόλαση περιμένει τον μπαμπά. Ευχάριστη καλοκαιρινή ταινία, η μεγαλύτερη επιτυχία στην χώρα παραγωγής της, την Αργεντινή, στην περσινή χρονιά.

ΑΘΗΝΑ: COΟL TVMVOS – ΑΕΛΛΩ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS ΓΛΥΦΑΔΑ – ΑΝΕΣΙΣ – ΑΝΟΙΞΙΣ – ΘΗΣΕΙΟΝ – ΦΛΕΡΥ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ΑΠΟΛΛΩΝ

ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Hotel Artemis (ΗΠΑ, 2018).

Περιπέτεια του Ντρου Πιρς. Σε ένα Λος Αντζελες του όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος, μια γυναίκα με τραυματισμένο παρελθόν (Τζόντι Φόστερ) διευθύνει ένα ξενοδοχείο – κατάλυμα των κακοποιών που βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Χυδαία εικονογράφηση βίας πνιγμένη στο σκοτάδι, το αίμα, στα αποκρουστικά τατουάζ και στις άναρθρες κραυγές απειλής ή απελπισίας.

ΑΘΗΝΑ: VILLAGE MALL – VILLAGE PENTH – VILLAGE ΠΑΓΚΡΑΤΙ – VILLAGE ΦΑΛΗΡΟ – ODEON STARCITY – ODEON ΙΛΙΟΝ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS ΓΛΥΦΑΔΑ – ΑΕΛΛΩ – NANA – CINE ΓΑΛΑΤΣΙ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: VILLAGE COSMOS – ODEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ κ.α.

Μαμά από το πουθενά (Momo, Γαλλία, 2017).

Κομεντί των Σεμπαστιάν Τιερί, Βενσάν Λομπέλ. Η ήρεμη ζωή ενός καλοβαλμένου ζευγαριού αστών (Κριστιάν Κλαβιέ, Κατρίν Φρο) ταράσσεται από την εμφάνιση ενός ενοχλητικού ζιζανίου (Σ. Τιερί) που ισχυρίζεται ότι είναι παιδί τους. Η ταινία έχει κάποιες ευαισθησίες που όμως ακυρώνονται από τις αφόρητες μούτες του Τιερί (που συν τοις άλλοις θέλει να παρουσιάσει στους «γονείς» του και τη μέλλουσα γυναίκα του – Πασκάλ Αρμπιγιό), το αντίστοιχο του οποί​​ου στα ελληνικά δεδομένα θα ήταν υποψιάζομαι, ο Μάρκος Σεφερλής.

ΑΘΗΝΑ: ΛΑΟΥΡΑ – ΑΛΕΚΑ – ODEON ΜΑΡΟΥΣΙ – ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΦΙΛΟΘΕΗ – TPIA ΑΣΤΕΡΙΑ – ODEON ΙΛΙΟΝ – ODEON STARCITY κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ – ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ κ.α.

Διαδοχή (Hereditary, HΠΑ, 2018).

Θρίλερ του Αρι Αστερ. Δαιμονολογία, κατάρες, εφιαλτικά οράματα, κελάρια με μυστικά, πνευματιστικές συνεδριάσεις, αποκεφαλισμοί ανθρώπων και πουλιών. Η ταινία τα έχει όλα αλλά ενώ είναι υπέροχα φωτογραφημένη νιώθεις ότι χαραμίζεται σε μια ιστορία που σεναριακά μοιάζει να έχει βουτήξει τσαπατσούλικα όποια ιδέα θρίλερ βρήκε μπροστά της.

ΑΘΗΝΑ: ΟΛΑ ΤΑ VILLAGE – ODEON STARCITY – ODEON MAΡΟΥΣΙ – ΑΒΑΝΑ – ΒΟΞ – ΛΑΟΥΡΑ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ – ΑΕΛΛΩ – ΝΑΝΑ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ODEON ΠΛΑTΕIA – ODEON MAKEΔONIA κ.α.