Η Volvo είχε ανακοινώσει από καιρό την πρόθεσή της να απέχει από τις παραδοσιακές μαζικές διεθνείς εκθέσεις προς όφελος πιο στοχευμένων εκδηλώσεων δικής της διοργάνωσης όπου στο επίκεντρο θα βρίσκονται αποκλειστικά τα δικά της μοντέλα.

Σε αυτό το πλαίσιο, η σουηδική φίρμα απείχε τα τελευταία τέσσερα χρόνια από την μεγαλύτερη ευρωπαϊκή φθινοπωρινή έκθεση η οποία διοργανώνεται εκ περιτροπής σε Παρίσι και την Φρανκφούρτη συμμετέχοντας αποκλειστικά στην έκθεση της Γενεύης που πραγματοποιείται κάθε άνοιξη.

Ωστόσο, από φέτος αυτό αναμένεται να αλλάξει, καθώς η Volvo ανακοίνωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στην ελβετική διοργάνωση του 2019 καθώς όπως ανέφερε ο επικεφαλής στρατηγικής, εταιρικής εικόνα και πωλήσεων, Bjorn Annwall, «υπάρχει μια συνεχώς εντεινόμενη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία η οποία υπαγορεύει την εύρεση νέων τρόπων για την προσέλκυση νέου κοινού για την φίρμα».

«Η μηχανιστική συμμετοχή σε παραδοσιακές εκθεσιακές διοργανώσεις δεν είναι πλέον βιώσιμη πρακτική. Πρέπει να δημιουργήσουμε νέους τρόπους επικοινωνίας με τους οποίους ο χρόνος, ο τρόπος και ο τόπος παρουσίασης ενός νέου προϊόντος θα ταιριάζουν με την τεχνολογία και τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε προϊόντος», σημείωσε επίσης ο ίδιος.

Όσο για την φύση των νέων διοργανώσεων όπου θα παρουσιάζει τα προϊόντα της η σουηδική φίρμα, αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη αξιοποίησε την εβδομάδα μόδας του Μιλάνου για την αποκάλυψη του XC40 ενώ έχει ανακοινώσει ότι η παρουσίαση της νέας γενιάς του τετράθυρου S60 θα γίνει την ημέρα των εγκαινίων του νέου της εργοστασίου στην Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ όπου θα κατασκευάζεται.