Όταν η Έλενα Ναθαναήλ εμφανίστηκε στην ταινία (με διεθνείς προδιαγραφές, αφού ο πρωταγωνιστής ήταν ο Γερμανός ηθοποιός Τόμας Φριτς, αγαπημένος των κοριτσιών), «Επιχείρηση Απόλλων», με κίτρινο μπικίνι, έγινε χαμός. Η μελαχρινή Έλενα με την «ιδιαίτερη» ομορφιά, βρισκόταν πάνω σε πλαστικό στρώμα μέσα στη θάλασσα. Ξαπλωμένη νωχελικά απολάμβανε τον ήλιο και την αίσθηση των γαλάζιων νερών. Η star του ελληνικού σινεμά, πραγματικά άψογη, ηλιοκαμένη με επίπεδη κοιλιά και το πολυσυζητημένο κίτρινο μπικίνι (στη φετινή σαιζόν το συγκεκριμένο χρώμα κλέβει τις εντυπώσεις στα μαγιό), δημιούργησε αίσθηση.

 

Η Ναθαναήλ, η μοναδική ίσως μελαχρινή η οποία μπορούσε να επιπλεύσει τις κραταιές εποχές της Φίνος Φιλμς με τις δεκάδες ξανθιές να «γεμίζουν» την οθόνη, υπήρξε άκρως εντυπωσιακή. Κάποιοι έλεγαν ότι η Έλενα είχε «ανοιχτές περιφέρειες» και οπίσθια γι’ αυτό το λόγο η κάμερα την «τραβούσε» πάντα από μπροστά! Μήπως όμως η Αλίκη, δεν είχε κάποια «θεματάκια» με το σώμα της, τα οποία επιμελώς φρόντιζαν να κρύβουν τα κινηματογραφικά συνεργεία; Αυτοί που ξέρουν από σινεμά υποστηρίζουν ότι οι μόνες ελληνίδες ηθοποιοί οι οποίες είχαν πραγματικά εξαιρετικές αναλογίες ήταν η Ζωή Λάσκαρη και η λεπτεπίλεπτη, chic Χλόη Λιάσκου.

 

 

Η Έλενα Ναθαναήλ, έτσι κι αλλιώς, ήταν μια κουκλάρα. Μια γυναίκα με εκρηκτική εμφάνιση, από καλό σπίτι, μορφωμένη. Μιλούσε άψογα πολλές ξένες γλώσσες. Μπορούσε λοιπόν άνετα να κάνει διεθνή καριέρα. Κάτι που δεν θέλησε όμως η ίδια. Κάπου τα πράγματα σταμάτησαν. Η Ναθαναήλ προτίμησε σε κάποια στιγμή να αποσυρθεί στο εξοχικό της σπίτι στην Εύβοια. Οι σκηνές όμως με τα κίτρινα και λευκά μπικίνι (ιδιαίτερα στην ταινία «Ντάμα σπαθί») άφησαν εποχή. Οι ταινίες συνεχίζουν να παίζονται. Τα σχόλια είναι κολακευτικά. Η Έλενα με μπικίνι κάτω από τον ήλιο. Μέσα στο ατέλειωτο, ολόχρυσο ελληνικό καλοκαίρι…