Μετά την πρόσφατη διαρροή, η βαυαρική φίρμα δημοσιοποίησε τελικώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κορυφαίας έκδοσης της γκάμας της νέας Μ5 επικυρώνοντας το status της ως της ισχυρότερης και ταχύτερης διαχρονικά έκφρασης του μοντέλου δια χειρός Μ Division.

Στο επίκεντρο των αναβαθμίσεων που προσφέρει η έκδοση Competition βρίσκεται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 των 4,4 λίτρων η ισχύς της οποίας έχει αυξηθεί κατά 25 ίππους, φτάνοντας το επιβλητικό μέγεθος των 625 ίππων. Το προφίλ των βελτιώσεων στον κινητήρα συμπληρώνει η απόδοση ροπής η οποία διαμορφώνεται σε 750 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1. 800 σ.α.λ. και σε ευρύτερο φάσμα στροφών.

Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνoυν το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων M Steptronic και το σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive με το οποίο εξοπλίζεται και η μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση της Μ5. Την εικόνα συμπληρώνει το ενεργό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα το οποίο κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς για καλύτερο χειρισμό καθώς το σύστημα τετρακίνησης δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει την κατανομή της ροπής αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Σε ό,τι αφορά τα «κρίσιμα» μεγέθη που στοιχειοθετούν τον χαρακτηρισμό της ταχύτερης του είδους της, η M5 Competition Pack απαιτεί 3,3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα και 10,8 δευτερόλεπτα για το sprint από 0-200 χλμ./ώρα, όντας κατά 1/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη από την «απλή» έκδοσή της στην πρώτη περίπτωση και κατά 3/10 του δευτερολέπτου στη δεύτερη.

Από τις αναβαθμίσεις δεν εξαιρείται φυσικά η ανάρτηση, όπου ο βαθμός ελαστικότητας των ελατηρίων έχει περιοριστεί κατά 10% μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 7 χιλιοστά. Επιπλέον αυξημένη είναι γωνία camber στον μπροστινό άξονα ενώ στον πίσω έχουν αξιοποιηθεί πιο άκαμπτες αντριστρεπτικές δοκοί. Παράλληλα, εναρμονισμένα με την πιο σκληροπυρηνική προσέγγιση είναι και τα αμορτισέρ.

Πέρα από τις αναβαθμίσεις στην αθέατη πλευρά της, την ιδιαιτερότητα της έκδοσης αναλαμβάνουν να υπογραμμίσουν μια σειρά από σχεδιαστικά στοιχεία εντός και εκτός μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και πλευρικά τμήματα, ο ξαναγραμμένος αεροδυναμικός διαχύτης και το νέο σύστημα εξαγωγής καθώς οι λεπτομέρειες από γυαλιστερό μαύρο σε όλο το εύρος του αμαξώματος.