Οι περισσότεροι νιώθουμε έτοιμοι για τις ηλιόλουστες ημέρες. Μαζί με τον καλό καιρό έρχεται και η όρεξη να βγεις έξω και να γίνεις πιο δραστήρια. Αν και σε γενικές γραμμές αυτό ακούγεται ωραίο, μπορεί να θες μια πιο στρατηγική προετοιμασία για το καλοκαίρι. Γιατί; Ίσως επειδή το σώμα σου σε αυτή τη φάση βρίσκεται στην πιο αδύναμη εκδοχή του με το κρύο και την έλλειψη άσκησης να το έχουν καταβάλει. Γι’ αυτόν τον λόγο χρειάζεται να το τονώσεις. Σου προτείνουμε μερικές τροφές ικανές να σε βοηθήσουν στην προσπάθειά σου.

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες είναι μια σούπερ τροφή για το ήπαρ και τη χοληδόχο κύστη. Ενώ είναι αμφισβητήσιμο για το αν τα τρόφιμα και τα συμπληρώματα είναι ικανά να αυξήσουν τα επίπεδα γλουταθειόνης, οι αγκινάρες έχει αποδειχτεί ότι έχουν τέτοια δράση. Η γλουταθειόνη είναι από τα ισχυρότερα αντιοξειδωτικά που υπάρχουν και παίζει ρόλο στην αποτοξίνωση, την αντιγήρανση και τη μακροζωία.

Τεύτλα

Τα τεύτλα είναι μια άλλη υπερ-τροφή για το συκώτι. Περιέχουν μια ουσία που ονομάζεται βεταΐνη και έχει ισχυρή θετική επίδραση στην αποτοξίνωση του ήπατος και στη μείωση των φλεγμονών στον οργανισμό. Μπορείς να προσθέσεις τεύτλα στη σαλάτα ή ως συνοδευτικό στο πιάτο σου. Τα τεύτλα μπορούν να μαγειρευτούν στο φούρνο και φυλάσσονται στο ψυγείο.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι συχνά υποτιμημένα τρόφιμα, όμως περιέχουν θρεπτικές ουσίες που δεν μπορούν να βρεθούν σε μεγάλες ποσότητες σε άλλα τρόφιμα. Μία από αυτές είναι το σελήνιο, το οποίο είναι ευεργετικό για το μεταβολισμό. Μαγειρεμένα, τα μανιτάρια αποτελούν μια καλή επιλογή για την αποτοξίνωση του πεπτικού συστήματος. Πολλά συμπληρώματα φυτικών ινών μπορούν να προκαλέσουν φούσκωμα, όχι όμως τα μανιτάρια.

Αλάτι

Αν και συχνά κατηγορείται, το αλάτι προμηθεύει τον οργανισμό με κάποια βασικά μεταλλικά στοιχεία. Όταν το σώμα βιώνει άγχος, τα μεταλλικά στοιχεία μπορεί ξαφνικά να εκλείψουν. Το αλάτι μπορεί να βοηθήσει σε αυτό, πάντα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.

Τυρί γκούντα

Το γκούντα είναι πλούσιο στη σημαντική για τα οστά βιταμίνη Κ2, στην οποία πολλοί έχουν έλλειψη. Συνδύασε μερικές λεπτές φέτες τυριού γκούντα καθημερινά, με τη συνοδεία ενός φρούτου.