Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το animal print τρυπώνει ξανά στις πασαρέλες

Το animal print τρυπώνει ξανά στις πασαρέλες

Το μοτίβο που πολλές γυναίκες τρέμουν να δοκιμάσουν, γίνεται ξανά το νέο αγαπημένο διάσημων οίκων μόδας στις φετινές κολεξιόν.

Τα λανσαρίσματα ολοένα και περισσότερων οίκων μόδας αποκτούν ένα καινούριο χαρακτηριστικό. Για την ακρίβεια, όχι και τόσο καινούριο μιας και ανά δυο με τρία χρόνια, το animal print επεμβαίνει στις εμφανίσεις των μοντέλων στις πασαρέλες. Οι ζέβρες και οι τίγρεις επιστρέφουν ξανά για αποδείξουν ότι δε φεύγουν ποτέ από τη μόδα. Άλλοτε ως βασικό κομμάτι κι άλλοτε ως λεπτομέρεια, το animal print είναι το μοτίβο που προσπαθεί να κατευνάσει τις ανησυχίες των γυναικών και να τις ωθήσει να τολμήσουν άφοβα μια δοκιμή.

Από τις συλλογές του Ιμπέρ ντε Ζιβανσί μέχρι και σήμερα, το animal print εξακολουθεί να καθηλώνει τα βλέμματα με τη ζωντάνια που εκπέμπει. Οι εβδομάδες μόδας για την άνοιξη, αλλά και φθινόπωρο του 2018 έχουν πάρει φωτιά και διάσημα brand δε παραβλέπουν να αναδείξουν με τις δημιουργίες τους το μοτίβο που θυμίζει επιδερμίδα ζώου. Ένα μοτίβο που μπορεί εύκολα να «καταστρέψει» μια εμφάνιση, βρίσκει τρόπους να βοηθήσει το γυναικείο φύλλο να συνδυάσει εύκολα και στυλάτα το τολμηρό print.

Ο Τομ Φορντ αντλώντας έμπνευση από τους δρόμους της Νέας Υόρκης, γέμισε τις εμφανίσεις των μοντέλων του με animal print. 36 σε σύνολο look ήταν αφιερωμένα στους animal συνδυασμούς και έδωσαν το κίνητρο σε πολλούς ακόμη σχεδιαστές να θυμηθούν την ομορφιά και την ιδιαιτερότητα του μοτίβου.

Η Ντονατέλα Βερσάτσε μαζί με τις δηλώσεις της σχετικά με την κατάργηση της γούνας στα ρούχα της, ακολουθεί τις προβλέψεις των υπολοίπων σχεδιαστών κι εστιάζει στο μοτίβο που θυμίζει τη ζωηρότητα των παρδαλών ζώων. Στις Pre-Fall κολεξιόν λοιπόν ενσωματώνει το animal print στα σχέδια της όχι σε μορφή λεπτομέρειας, αλλά σε ολόκληρο το ρούχο, προσπαθώντας να δείξει ότι δεν πρόκειται για ένα κιτς, αλλά για ένα άκρως μοδάτο μοτίβο.

Ο οίκος Ρομπέρτο Καβάλι προτάσσει το animal print για την ανοιξιάτικη σεζόν, αναδεικνύοντας τη γυναικεία κομψότητα και θηλυκότητα. Ο σχεδιαστής του οίκου, Πολ Σουριτζ πρότεινε για τη φετινή άνοιξη στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου, λεπτές γραμμές σε συνδυασμό με το animal print. Κουστούμια, τοπάκια και σακάκια ήταν τα βασικά κομμάτια που ντύθηκαν σαν ένα λεοπάρ ζώο.

Στα χνάρια των μοναδικών σχεδιαστών μόδας βρέθηκε και η Βικτόρια Μπέκαμ, η οποία στράφηκε εξίσου στο ιδιαίτερο μοτίβο στην φθινοπωρινή και χειμωνιάτικη κολεξιόν της για το 2018. Μινιμαλιστικές γραμμές και ταυτόχρονα θηλυκές αποτελούν το λανσάρισμα της. Επικεντρώθηκε αρκετά στο μοτίβο που για κείνη αποτελεί ένα κομμάτι statement στη γκαρνταρόμπα μιας γυναίκας, αφού όσο ιδιαίτερο κι αν δείχνει μπορεί να φορεθεί εύκολα και απλά και να καταφέρει να απογειώσει μια εμφάνιση.

Η ίδια μάλιστα στηρίζει στο έπακρο με το σικάτο ντύσιμο της το animal print, το οποίο και επιλέγει συχνά σε δημόσιες εμφανίσεις της, καθησυχάζοντας τις στυλιστικές φοβίες μιας γυναίκας.

Sports in

Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη

Μια τεράστια βραδιά για τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν την διαφορά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024