Η γαλλική φίρμα πιστή στην υπόσχεσή της, κάνει τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του πολυχρηστικού της μοντέλου –του πρώτου του νέου είδους απο την τριπλέτα του PSA Group-  υιοθετώντας μάλιστα μια αρκετά διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με τα συνήθη μέτρα της κατηγορίας τόσο σε αισθητικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.

Έτσι, μεταφράζοντας το σχεδιαστικό κώδικα που εισήγαγε το C4 Cactus στις ανάγκες του αμαξώματος του, το Berlingo αποκτά μια ενδιαφέρουσα αισθητική, ιδίως αν συνυπολογίσει κανείς τα συνήθη δεδομένα της κατηγορίας.

Παράλληλα με την νέα του εμφάνιση, το LCV της Citroen «μεταπηδά» και σε μια νέα πλατφόρμα, και συγκεκριμένα, την EMP2 του PSA Group η οποία υπόσχεται να μεγιστοποιήσει τα οφέλη του αμαξώματος χάρη στην πιο αποδοτική διάταξη, αλλά και να επιφέρει σημαντικές τόσο σε επίπεδο κινητήρων όσο και τεχνολογικού εξοπλισμού.

Ενδεικτικό ως προς τη βελτιστοποίηση της διάταξης είναι ότι χάρη στο πλήρως επίπεδο πάτωμα το Berlingo υπόσχεται να προσφέρει την μεγαλύτερη χωρητικότητα της κατηγορίας του ανεξαρτήτως έκδοσης και μήκους αμαξώματος.

Αναλυτικότερα, η «μικρότερη» έκδοση M η οποία έχει μήκος 4,4 μέτρα προσφέρει χωρητικότητα 775 λίτρων, μέγεθος που υπερβαίνει κατά 100 λίτρα αυτό της αντίστοιχης σημερινής εκδοχής του μοντέλου, ενώ 28 αποθηκευτικοί χώροι στο θάλαμο επιβατών μπορούν να φιλοξενήσουν επιπλέον 186 λίτρα μικροαντικειμένων και όχι μόνο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των νέων αποθηκευτικών δυνατοτήτων του Berlingo είναι ότι έχει προστεθεί ένας νέος ξεχωριστός τέτοιος χώρος στην οροφή του πίσω τμήματος ο οποίος είναι προσβάσιμος από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων ή από το πορτ μπαγκάζ.

Για εκείνους που τα παραπάνω μεγέθη δεν είναι αρκετά, το νέο Berlingo θα προσφέρεται και σε μια νέα μεγαλύτερου μηκους και με προαιρετικά επταθέσια έκδοση. Η έκδοση XL όπως ονομάζεται, έχει μήκος 4,75 μέτρα προσφέρει χωρητικότητα 1.050 λίτρων καθώς και ωφέλιμο χώρο 3,05 μέτρων για την μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους. Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται τόσο σε πενταθέσια όσο και επταθέσια διάταξη. Στην περίπτωση επιλογής του επταθέσιου Berlingo τα καθίσματα της τρίτης σειράς μπορούν να αφαιρεθούν η να μετακινηθούν μπροστά και πίσω κατά 13,0 εκατοστά αναλόγως τις ανάγκες.

Εκτός από τα παραπάνω πλεονεκτήματα διάταξης, η νέα πλατφόρμα συνδυάζεται με νέους και πιο αποδοτικούς κινητήρες. Συγκεκριμένα το Berlingo θα είναι διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 110 ή 130 ίππων και έναν diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος θα διατεθεί σε εκδοχές 75, 100 και 130 ίππων ενώ αναλόγως την έκδοση, οι αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν, εκτός από το έξι σχέσεων μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο οκτώ σχέσεων.

Ιδιαιτέρως ενισχυμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα αυτόνομης πέδησης το οποίο συνδυάζεται και με σύστημα περιορισμού των επιπτώσεων μετά από σύγκρουση ή ακόμα και σύστημα προειδοποίησης και ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης ενώ διατίθεται επίσης ρυθμιζόμενο cruise control, αυτόματα ρυθμιζόμενα φωτιστικά σώματα, hill start assist και σύστημα επιτήρησης των τυφλών σημείων.

Σημαντικά βελτιωμένη είναι και η συνδεσιμότητα καθώς το σύστημα infotainment με οθόνη οκτώ ιντσών διαθέτει πλέον λειτουργικά Android Auto και Apple CarPlay αλλά και MirrorLink ενώ προσφέρεται η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για smartphones καθώς και πανοραμική κάμερα.

Παράλληλα σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω και συναρτήσει της νέας σχεδίασης το Berlingo υπόσχεται περισσότερη ευελιξία σε συνδυασμό με την παρουσία ενός αναβαθμισμένου ηλεκτρικού συστήματος υποβοήθησης για το τιμόνι το οποίο υπόσχεται να μειώσει σημαντικά τον κύκλο στροφής του μοντέλου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης grip control μέσω του οποίου μπορεί να επιλέξει πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις, αναλόγως το έδαφος όπου κινείται και τις προτιμήσεις του.

auto.in.gr