Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Η The Coca-Cola Company φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη

Η The Coca-Cola Company φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη

...

Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου, η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA, μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.

Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA πραγματοποιήθηκε στο «Giardino Verde», ένα πραγματικό, τροπικό θερμοκήπιο στη Ζυρίχη της Ελβετίας, σε μια βραδιά με μοναδική ατμόσφαιρα, όπου ο πρεσβευτής του FUZETEA και tea master, Jens de Gruyter, παρουσίασε την επιστήμη της γεύσης και της γαστρονομίας και αποτύπωσε τη διαδικασία παραγωγής του τσαγιού στα διαφορετικά στάδιά του.

Η Coca-Cola με τη διάθεση του FUZETEA προσφέρει μία διαφορετική γευστική εμπειρία στους Ευρωπαίους καταναλωτές, καθώς το νέο προϊόν συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά. Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

To λανσάρισμα του FUZETEA στην Ευρώπη αποδεικνύει έμπρακτα πώς η Τhe Coca-Cola Company εξελίσσεται, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο της, προσφέροντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών που διαρκώς αλλάζουν. Πρόκειται για το ταξίδι προς τη δημιουργία μιας «Τotal Βeverages» εταιρείας, που θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) και θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους.

«Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ό,τι αφορά τους Millenials. Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές. Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA είναι για εμάς ξεχωριστό καθώς προσφέρουμε νέες, ακόμα πιο γευστικές και πρωτότυπες γεύσεις. Αποδεικνύει δε, ότι μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα και να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα προσφέρει προϊόντα πλούσια σε γεύση, τα οποία θα κερδίσουν την αγάπη των καταναλωτών», σημείωσε ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ο οποίος βρέθηκε στην Ελβετία για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της The Coca-Cola Company σε περισσότερους από 190 καλεσμένους.

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα παγκόσμια brand μας, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το FUZETEA αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».

Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει ήδη η τοποθέτησή του στην αγορά, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, οπότε και θα ξεκινήσει ένα πολύ δυνατό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας.

Ομιλητές του Panel από αριστερά προς δεξιά: Ljubo Grujic-General Manager Stills Europe, Brian Smith-Europe Middle East Africa President, Jens de Gruyter -Founder & CEO at Paper & Tea, Alexandra Maurer, Παρουσιάστρια του event -παρουσιάστρια/δημοσιογράφος στην Ελβετική τηλεόραση, Tim Brett-President Western Europe Business Unit, Nikos Koumettis-President Central Eastern Europe Business Unit.

Advertorial

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024