Μπορεί κι εσείς (όπως κι εμείς) κάποιες φορές να νιώθετε εντελώς άχρηστοι, ήρθε όμως η στιγμή να κάνετε κάτι χρήσιμο! Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας σας χρειάζεται, να δώσετε αίμα και να διαδώσετε το μήνυμά του σε όλη την Ελλάδα.

Το περσινό διαφημιστικό σποτ για το ΕΚΕΑ, δίχασε την κοινή γνώμη ως «προκλητικό», έγινε viral και κατάφερε να δώσει μια μεγάλη ανάσα στα εθνικά αποθέματα αίματος, τα οποία όμως έχουν επιστρέψει ξανά σε απελπιστικά χαμηλά επίπεδα.

Για την ακρίβεια, το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας είναι βαθύτερο και αρκετά πιο περίπλοκο. Το αίμα έχει μικρή διάρκεια ζωής και τα περιστασιακά φαινόμενα μαζικής αιμοδοσίας (τα λεγόμενα blood drives) που μπορεί να προκαλέσει μία διαφήμιση, έχουν πολύ περιορισμένο αντίκτυπο, καθώς το αίμα αυτό σύντομα θα λήξει και τα αποθέματα θα τελειώσουν. Αντίθετα, αυτό που απαιτείται είναι μια σταθερή ροή αίματος και μια συνολικότερη στροφή του κόσμου προς τον εθελοντισμό.

Έτσι, το ΕΚΑ αποφάσισε και φέτος να κάνει κάτι ακόμα πιο ανατρεπτικό. Μια καμπάνια που θα επιχειρήσει να αλλάξει ριζικά την κουλτούρα του Έλληνα αιμοδότη, αφού θα μιλάει απευθείας στην καρδιά των νέων, δηλαδή στο πιο δραστήριο κομμάτι της κοινωνίας που ακόμα διαμορφώνει τις ιδέες και τις συνήθειές του. Και υπάρχουν ελάχιστα πράγματα που να προκαλούν το ενδιαφέρον αυτής της γενιάς περισσότερο από τα memes, τα gifs, τα βιντεάκια με επικά fails, συγκλονιστικές σαβούρες και φιλόδοξες προσπάθειες που στέφθηκαν με απόλυτη αποτυχία!

Στη λογική αυτή, και κάτω από τον διακριτικό τίτλο bloodyuseless, δημιουργήθηκε ένα ακόμα χορταστικό σποτ, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.

Το μήνυμα είναι σαφές:

  • Μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος.
  • Αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο.
  • Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές.

 

 

health.in.gr