|
Τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης επέλεξε η Renault για την επίσημη πρεμιέρα της τρίτης κατά σειρά γενιάς του Megane RS.

To γαλλικό μικρομεσαίο hatchback, στην ισχυρότερη μέχρι σήμερα εκδοχή του, εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,8 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει ακόμα και τους 300 ίππους στην έκδοση RS Trophy.

Με μόλις… 280 ίππους, το «πολιτικό» Megane RS προσφέρεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.

Ανάμεσα στις προδιαγραφές του και πέρα από τις εμφανείς σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, ξεχωρίζει το σύστημα τετραδιεύθυνσης “4CONTROL”, το μηχανικό διαφορικό τύπου Torsen των εκδόσεων Cup και το σύστημα πέδησης που υπογράφει η Brembo.

Με τη σειρά του, το σύστημα MULTISENSE επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τις επιθυμητές ρυθμίσεις ανάμεσα σε πέντε προγράμματα λειτουργίας, ενώ στην περίπτωση των εκδόσεων που εφοδιάζονται με το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προσφέρεται και Launch Control.

 

 

 

auto.in.gr