Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Volvo S60 και V60 Polestar 2016: Πανίσχυρο ξεκίνημα μιας νέας εποχής

Volvo S60 και V60 Polestar 2016: Πανίσχυρο ξεκίνημα μιας νέας εποχής

Ο "πολικός αστέρας", ο οποίος ανήκει πλεόν ολοκληρωτικά στην Volvo, συστήνει τα ταχύτερα "road legal" αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει ποτέ με την μορφή δύο νέων εκδόσεων των S60 και V60 Polestar ισχύος 367 ίππων.


Η σουηδική φίρμα σε συνεργασία με τον -«εσωτερικό» πλέον- βελτιωτικό οίκο της, Polestar αποκαλύπτουν ένα ιδιαίτερα εκρηκτικό δείγμα της νέας εποχής τους με την μορφή δύο νέων, διαθέσιμων εκδόσεων των S60 και V60 με την σφραγίδα του πολικού αστέρα τα οποία, χωρίς περιστροφές, συστήνονται ως τα ταχύτερα «road-legal» αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί από ποτέ από το δίδυμο Volvo-Polestar.

Για του λόγου το αληθές, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποιούν οι Σουηδοί το S60 επιταχύνει από 0-100 σε 4,7 δευτερόλεπτα (4,8 δ.λ. στην περίπτωση του V60 Polestar) ενώ η μέγιστη ταχύτητα και των δύο, διαμορφώνεται με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή σε 250 χλμ./ώρα, μεγέθη που «οφείλονται» σε μια αναβαθμισμένη και ισχυρότερη εκδοχή του τετρακύλινδρου Τ6 κινητήρα βενζίνης, τεχνολογίας Drive E.

Για να αυξήσει της ισχύ του T6 η οποία στην περίπτωση των νέων εκδόσεων S60 και V60 Polestar διαμορφώνεται σε 367 ίππους και τα 470 Nm ροπής, η Polestar αξιοποίησε μεταξύ άλλων ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή καυσαερίων σε συνδυασμό με ένα μηχανικό υπερσυμπιεστή, νέους εκκεντροφόρους και μεγαλύτερη αντλία καυσίμου.

Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει η παρουσία ενός συστήματος τετρακίνησης BorgWarner το οποίο συνδυάζεται με ένα αναβαθμισμένο από την Polestar αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων Geartronic.

Επιπλέον των παραπάνω αλλαγών, ο πολικός αστέρας έχει περιορίσει το βάρος που αναλογεί στον μπροστινό άξονα κατά 24 κιλά καταφέρνοντας παράλληλα να περιορίσει και το συνολικό βάρος κατά 20 κιλά σε σχέση με το παρελθόν των αντίστοιχων εκδόσεων. Ως αποτέλεσμα το συνολικό βάρος του S60 Polestar περιορίζεται στα 1.751 κιλά ενώ αυτό του πρακτικότερου V60 σε 1.796 κιλά.

Στα στοιχεία που επίσης έχουν την φροντίδα της Polestar συγκαταλέγονται το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες και νέα δισκόφρενα τα οποία στους μπροστινούς τροχούς είναι αεριζόμενα Brembo, διάστασης 371 χιλ. και στους πίσω επίσης αεριζόμενα διάστασης 302 χιλ.

Αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση η οποία αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Ohlins, φέρει κατά 80% σκληρότερα ελατήρια σε σχέση με τα R-Design 60άρια και συνδυάζεται με ενισχυμένες από ανθρακονήματα αντιστρεπτικές δοκούς, προσφέροντας συνολικά μια δυναμικότερη οδική συμπεριφορά.

Επίσης, τα νέα S60 και V60 Polestar διαθέτουν όλες τις οπτικές-αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που έχουμε συνηθίσει να συναντάμε σε αντίστοιχες εκδόσεις του πολικού αστέρα, ενώ στο εσωτερικό μια σειρά από στοιχεία όπως τα σπορ καθίσματα, τα πεντάλ αλουμινίου, τα χειριστήρια στο τιμόνι και μια σειρά από λεπτομέρειες όπως τα ανθρακονήματα και τα διακριτικά του σουηδικού βελτιωτικού οίκου δεν αφήνουν περιθώρια, αμφισβήτησης των προθέσεων και των καταβολών τους.

Όπως όμως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο Niels Moller, επιχειρησιακός διευθυντής της Polestar συστήνοντας τις δύο νέες εκδόσεις «του»: «Τα δύο αυτά αυτοκίνητα είναι πραγματικά γρήγορα και ακριβώς όπως πρέπει, ωστόσο ταυτόχρονα είναι και πολύ περισσότερα από αυτό. Συνδυάζουν την 20χρονη πείρα της Polestar από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την κληρονομιά της σε μηχανολογικό επίπεδο αλλά ταυτόχρονα είναι δύο πολύ γρήγορα αυτοκίνητα τα οποία μπορεί να χρησιμοποιεί κανείς σε καθημερινή βάση».

Όπως επίσης σημειώνεται ται από τους Σουηδούς, τα δύο νέα Polestar αντλούν τις επιρροές τους από τον εκπρόσωπο των Volvo-Polestar στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού της FIA (WTCC), το S60 Polestar TC1 με το οποίο μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική, τον ίδιο κινητήρα αλλά και την ίδια ακριβώς φιλοσοφία καθώς έχουν εξελιχθεί με την συνδρομή των ίδιων ανθρώπων που επανδρώνουν και την αγωνιστική ομάδα Polestar Cyan Racing.

«Αν και ο προορισμός τους είναι πολύ διαφορετικός, τα αυτοκίνητα αυτά μοιράζονται πολλά παραπάνω από την κοινή τους τεχνολογία. Υπακούουν στην ίδια ακριβώς φιλοσοφία και έχουν εξελιχθεί από ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος. Ο λόγος για τη δημιουργία αυτοκινήτων επιδόσεων που όμως μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίσταση, είτε πρόκειται για την νίκη σε ένα πρωτάθλημα είτε για την ευχαρίστηση του να οδηγείς ένα ασφαλές, χρηστικό και διασκεδαστικό αυτοκίνητο όλο το χρόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Thed Bjork, οδηγός αγώνων αλλά και δοκιμών της Polestar Cyan Racing.

«Όλες οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στο αυτοκίνητο έχουν να κάνουν με τη βελτίωση των οδικών του χαρακτηριστικών αλλά και την αποδοτικότητά του. Βάση για το βελτιωμένο κινητήρα αποτέλεσε η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως, μεταξύ άλλων, ο συνδυασμός ενός ηλεκτρονικού και μηχανικού υπερσυμπιεστή, η χρήση ελαφρύτερων υλικών. Ωστόσο αυτά τα στοιχεία συνδυάστηκαν με την φιλοσοφία του πυρήνα της Volvo η οποία μας βοήθησε να εξελίξουμε τα S60 και V60 Polestar», προσθέτει ο Henrik Fries, επικεφαλής εξέλιξης στην Polestar.

Έτσι όπως σημειώνεται χά από τους Σουηδούς, «παρά τις βελτιωμένες επιδόσεις τους τα S60 και V60 Polestar, εξασφαλίζουν μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που τα τοποθετεί στην πρώτη γραμμή της κατηγορίας τους σε επίπεδο αποδοτικότητας» και τα οποία αντιστοιχούν σε 7,8 λίτρα/100 χλμ. και σε 179 γρ./χλμ. αντιστοίχως (8,1 λίτρα και 186 γρ./χλμ. για το V60 Polestar).

Εκτός από τις αναβαθμισμένες σπορ προδιαγραφές τους και τις επιδόσεις που αυτές συνεπάγονται, οι δύο νέες εκδόσεις Polestar των S60 και V60 σηματοδοτούν παράλληλα και τον νέο πιο παγκόσμιο χαρακτήρα της Polestar η οποία μαζί με αυτά ανακοίνωσε ότι αυξάνει τον αριθμό των αγορών όπου θα διατίθενται οι αντίστοιχες εκδόσεις από 13 σε 47, αλλά και το διπλασιασμό του ρυθμού παραγωγής αυτοκινήτων με την υπογραφή της από 750 ετησίως σε 1500.

auto.in.gr

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024