Η «μπλε οβάλ» φίρμα αποκαλύπτει το Ford Ranger στην διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης όπου πραγματοποιεί την πρεμιέρα της η ευρωπαϊκή του εκδοχή, φέροντας λίγες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον «παγκόσμιο» εαυτό του που έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάρτιο.

Έτσι, το Ford Ranger διατηρεί και στην ευρωπαϊκή εκδοχή του τη νέα του «όψη» η οποία το εναρμονίζει με τα υπόλοιπα νέα μοντέλα στην γκάμα της Ford σε μια μάλλον ασυνήθιστη κίνηση για τη συγκεκριμένη κατηγορία ενώ διαθέτει αναβαθμισμένο τεχνολογικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας αλλά και βελτιώσεις στην γκάμα κινητήρων προς όφελος της αποδοτικότητάς του.

Την ανασχεδιασμένη όψη συμπληρώνουν τα νέα φωτιστικά σώματα στο πίσω τμήμα, ενώ στο εσωτερικό η Ford έχει επιχειρήσει μέσω της αναβάθμισης και του εξοπλισμού να δημιουργήσει μια αίσθηση που να παραπέμπει περισσότερο σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο παρά σε ένα επαγγελματικό pick-up.

Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η τελευταία εκδοχή infotainment ης Ford, Sync 2, με οθόνη οκτώ ιντσών ενώ, την εικόνα συμπληρώνει ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων ο οποίος φέρει δύο έξυπνα σχεδιασμένες ψηφιακές οθόνες εκατέρωθεν του κεντρικά τοποθετημένου ταχύμετρου με ενδείξεις και πληροφορίες για το χειρισμό περιφερειακών συστημάτων αλλά και συσκευών όπως το κινητό τηλέφωνο. Παράλληλα, η Ford έχει προσθέσει δύο σημεία φόρτισης για laptop και άλλες συσκευές.

Εμπλουτισμένος είναι και ο εξοπλισμός του pick-up περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, ρυθμιζόμενο cruise control, σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, hill descent control και σύστημα ειδοποίησης για ενδεχόμενο κίνδυνο σύγκρουσης.

Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στην γκάμα κινητήρων με στόχο τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου που συνολικά έχει μειωθεί κατά 17%.

Αναλυτικότερα, χάρη στον ανασχεδιασμό του συστήματος εξαγωγής του ο Duratorq TDCi των 3,2 λίτρων με 200 ίππους και 470 Nm ροπής υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 18%.

Ανάλογες βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στον μικρότερο τετρακύλινδρο των 2,2 λίτρων με απόδοση 160 ίππους και 385 Nm ροπής, ενώ ο ίδιος κινητήρας στην εκδοχή ισχύος των 130 ίππων υπόσχεται βελτιωμένη αποδοτικότητα κατά 22%.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το ανανεωμένο Ranger επωφελείται επίσης από νέο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αναβαθμισμένη ανάρτηση, ενώ όλες οι εκδόσεις διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό start&stop. Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί στα διαθέσιμα κιβώτια τα οποία έχουν μακρύτερες σχέσεις παίζοντας το δικό τους ρόλο στη βελτίωση της αποδοτικότητας.

Τις προδιαγραφές –και- του ανανεωμένου Ford Ranger συμπληρώνει η επιλογή συστήματος τετρακίνησης που συνδυάζεται με μπλοκέ πίσω διαφορικό. Σύμφωνα με τις συστάσεις, το Ranger υπόσχεται δύναμη έλξης φορτίου βάρους έως και 3,5 τόνους, ενώ μπορεί να αντεπεξέλθει σε διαδρομές όπου το ύψος του νερού φτάνει έως και τα 80 εκατοστά.

Το παρών στη γερμανική έκθεση δίνει  και η κορυφαία Wildtrack εξοπλιστική έκδοση του μοντέλου η οποία διαθέτει περισσότερες μεταλλικές λεπτομέρειες στο φινίρισμα στοιχείων όπως η γρίλια, οι χειρολαβές, οι καθρέφτες, ο χώρος φόρτωσης, οι εισαγωγές αέρα και τα φώτα. Το παζλ της Wildtrack έκδοσης συμπληρώνουν τα αντίστοιχα γραφικά με το λογότυπο τα χαρακτηριστικά φώτα ομίχλης και οι νέου σχεδιασμού ζάντες.

Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε η Ford ανακοίνωσε απο την Φρανκφούρτη  ο χρόνος 
για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα για το Focus RS κλείδωσε σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα στα 266 χλμ./ώρα γσυμπληρώνοντας το παζλ των προδιαγραφών για το πληθωρικό τετρακίνητο μοντέλο των 350 ίππων.

auto.in.gr