Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz SLC 2018: Επαναπροσδιορίζοντας τις roadster τάσεις

Mercedes-Benz SLC 2018: Επαναπροσδιορίζοντας τις roadster τάσεις

Η νέα SLK θα ονομάζεται SLC και θα προσφέρει περισσότερες επιλογές από ποτέ χάρη σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα και τις καταιγιστικές τεχνολογικές εξελίξεις που συντελούνται στη γερμανική φίρμα.

Η νέα γενιά του εμβληματικού roadster των Γερμανών αναμένεται να φέρει ακόμα περισσότερες αλλαγές από ό,τι υποδηλώνει το νέο του όνομα το οποίο θα συμβαδίσει με την νέα πιο ορθολογική στρατηγική ονομασιών της Mercedes-Benz και η οποία παραλλάζει το τελευταίο γράμμα της SLK σε C.

Με ορίζοντα άφιξης στις αρχές του 2018, η νέα SLC θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική την οποία, αυτή την φορά θα μοιράζεται με την μεγαλύτερη SL. Υπενθυμίζεται ότι η μέχρι σήμερα γνωστή SLK έχει ως αφετηρία τη δική της πλατφόρμα με την ελαφρύτερη εκδοχή της να ζυγίζει 1.435 κιλά.

Όπως και να έχει η νέα πλατφόρμα MSA, όπου θα βασίζεται η SLC, θα προσφέρει μέγιστη ευελιξία προσφέροντας τη δυνατότητα «φιλοξενίας» μοντέλων με διαφορετικό μήκος μεταξονίων και συνολικές διαστάσεις, αλλά και θα επιτρέπει τον εξοπλισμό τους με πολύ περισσότερα μηχανικά σύνολα συμπεριλαμβανομένων υβριδικών.

H κοινή αφετηρία των SLC και της μεταγενέστερης SL συνεπάγεται επίσης ότι η το μικρό roaster θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο στη Βρέμη επιτρέποντας στην Mercedes-Benz να περιορίσει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής.

Αυτό ωστόσο, δεν σημαίνει ότι το κάθε ένα από τα δύο sportscar θα χάσει το χαρακτήρα του, μάλλον του αντίθετο καθώς τόσο η SLC όσο και η SL αναμένεται να προσφέρουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, διευρύνοντας την απήχησή τους στο κοινό αλλά αντιμετωπίζοντας καλύτερα και πιο στοχευμένα τον ανταγωνισμό.

Για παράδειγμα η SLC θα υιοθετήσει ένα διαφορετικό μηχανισμό αναδίπλωσης της οροφής της σε σχέση με την SLC που σε συνδυασμό με μια σειρά σπορ χαρακτηριστικών να τις δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως η Porsche Boxster και η Jaguar F-Type.

Παράλληλα, η SLC αναμένεται να προσφέρει την πιο διευρυμένη από ποτέ γκάμα εκδόσεων κινητήρων και επιλογών. Mεταξύ αυτών αναμένεται να βρεθεί η δυνατότητα εξοπλισμού της SLC με ένα υβριδικό σύνολο στα χνάρια της αντίστοιχης έκδοσης της C-Class και η οποία αναμένεται να προσφέρει μέγιστα οφέλη σε ό,τι αφορά την αποδοτικότητα σε συνάρτηση και με τις συμπαγείς διαστάσεις του roadster, χωρίς να του στερεί στις επιδόσεις.

Στον νοητό «αντίποδα» η έκδοση Mercedes-AMG SLC 63 αναμένεται να υιοθετήσει τον διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων στις εκδοχές που εμφανίζεται και στην C 63 AMG με 476 και 510 ίππους αντίστοιχα.

Επίσης, τις προδιαγραφές της SLC αναμένεται να συμπληρώσει για πρώτη φορά το σύστημα τετρακίνησης της γερμανικής φίρμας, 4 MATIC.

AUTOMEDIA

Sports in

Έφερε τη σειρά στα ίσια με μπρέικ το Μαϊάμι (vid)

Οι Χιτ σόκαραν τους Σέλτικς, καθώς επικράτησαν με 111-101 στη Βοστώνη και έφεραν στα ίσια (1-1) τη σειρά του πρώτου γύρου των playoffs.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024