Μετά την έλευση του νέου Nissan Qashqai στην ελληνική αγορά, τα φώτα στρέφονται στην ανανεωμένη εκδοχή του μικρότερου, σε διαστάσεις, crossover της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

To Juke, περί αυτού ο λόγος, επιστρέφει με αναβαθμισμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και έχοντας προσθέσει έναν νέο κινητήρα βενζίνης στην γκάμα του.

Τα φώτα ημέρα τεχνολογίας LED και τα ενσωματωμένα στους εξωτερικούς καθρέπτες φλας σε συνδυασμό με τις νέες χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα και τις ανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου, διαμορφώνουν έναν ποιοτικότερο προφίλ.

Αντίστοιχες είναι και οι παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο εσωτερικό, καθώς περιορίζονται στο χρώμα και το φινίρισμα των συνθετικών επιφανειών του ταμπλό και των υφασμάτινων επενδύσεων.

Εντύπωση προκαλεί η μεγέθυνση του χώρου αποσκευών, ο όγκος του οποίου αυξήθηκε κατά 40% σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, φτάνοντας πλέον τα 354 λίτρα.

Σε κάθε περίπτωση, τη διαφορά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν του αυτοκινήτου κάνει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1,2 λίτρων, ο οποίος στα πρότυπα του νέου Qashqai έρχεται να αντικαταστήσει το ατμοσφαιρικό σύνολο των 1,6 λίτρων.

Η ισχύς του φτάνει τους 115 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπή τα 190 Nm, με την κατανάλωση καυσίμου να προσδιορίζεται από την ιαπωνική φίρμα στα 5,5 λίτρα/100 χλμ.

Την γκάμα του Juke συμπληρώνει ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων και η βελτιωμένη εκδοχή του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων, η οποία προσφέρεται σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.

Στο πλευρό του ανανεωμένου Juke πραγματοποιήθηκε και η ευρωπαϊκή πρεμιέρα και του πανίσχυρου GT-R Nismo, που χάρη στους νέους υπερσυμπιεστές καυσαερίων του V6 κινητήρα των 3,8 λίτρων έχει αυξήσει την απόδοσή του στους 600 ίππους.

Γ.Α

auto.in.gr