Μετά την Samsung, η Nokia προκαλεί αυτή τη φορά τους λάτρεις της Apple με μια αρνητική διαφήμιση για το iPhone 5.  «Είναι ώρα να αλλάξετε», τους λέει, «να βάλετε χρώμα» στη ζωή σας, και τους προτείνει να φύγουν από την Apple για να βρεθούν στην αντίπερα όχθη, στα Windows Phone 8 και δη, στο δικό της Nokia Lumia 920.

Στην (γερμανική) διαφήμιση, που δημοσιεύεται στο επίσημο κανάλι Nokia HomeBase στο YouTube, δεν γίνεται λόγος για το iPhone 5, η αναφορά σε αυτό όμως είναι πρόδηλη. Η Nokia εμφανίζεται να προτάσσει την δυνατότητα επιλογής χρώματος ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι στο iPhone 5 της Apple και υπάρχει ένας υπαινιγμός και για το κόστος του (κατά την πληρωμή στο ταμείο). To Nokia Lumia 920 θα κυκλοφορεί σε τέσσερα χρώματα. Με εξαίρεση το Samsung ATIV S, ως τώρα όλα τα smartphone με Windows Phone 8 που έχουν ανακοινωθεί θα κυκλοφορήσουν σε πολλά, έντονα χρώματα (δείτε το άλμπουμ του tech.in.gr στο Facebook).

Στην σύντομη ιστορία που περιγράφει η διαφήμιση, ένας από τους πελάτες της Apple που περιμένει στην ουρά για να αγοράσει το iPhone 5 τολμάει να ζητήσει το νεότερο μοντέλο iPhone σε διαφορετικό χρώμα (το iPhone 5 διατίθεται μόνο σε λευκό και μαύρο), για να φύγει ανικανοποίητος υπό τα έκπληκτα και συνάμα επικριτικά βλέμματα όσων αντιλήφθηκαν τι τόλμησε να ζητήσει.

Δείτε το βίντεο-διαφήμιση της Nokia με τον χαρακτηριστικό τίτλο Time to #switch

Το Nokia Lumia 920 είναι το μεγαλύτερο από τα δύο μοντέλα που θα προστεθούν από τον Νοέμβριο στην οικογένεια Nokia Lumia με Windows Phone 8.  Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά στο tech.in.gr

  • Τα Lumia με Windows Phone 8 και κάμερα PureView, επέδειξε η Nokia
    Η Nokia παρουσίασε τα πρώτα δύο smartphone με Windows Phone 8 στην οικογένεια Lumia, το Nokia Lumia 920 (4,5») και το μικρότερο (4,3») Nokia Lumia 820. Ο Φινλανδός κατασκευαστής έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις φωτογραφικές ικανότητες αμφότερων των μοντέλων, που αποδίδονται στην τεχνολογία PureView, στους χάρτες και τις υπηρεσίες θέσης της Nokia που περιλαμβάνουν ακόμα και λειτουργία «επαυξημένης πραγματικότητας» με τα Nokia City Lens.
  • Ανακοινώθηκαν οι τιμές των Nokia Lumia με Windows Phone 8 για την Ευρώπη
    Από την Γερμανία έρχονται οι πρώτες πληροφορίες για την τιμή διάθεσης των δύο πρώτων smartphone της Nokia με Windows Phone 8. Το Nokia Lumia 920 και Nokia Lumia 820 θα κυκλοφορήσουν στις αρχές Νοεμβρίου στην χώρα, λίγο μετά την ανακοίνωση των Windows 8 από την Microsoft στις 26 Οκτώβρη.
  • Γκάφα της Nokia σε διαφήμιση του Nokia Lumia 920
    Δημόσια συγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει η Nokia, όταν έγινε αντιληπτό ότι είχε γίνει με επαγγελματική κάμερα η λήψη βίντεο στο οποίο η εταιρεία επιδεικνύει τα πλεονεκτήματα της οπτικής σταθεροποίησης της εικόνας στο Nokia Lumia 920 απέναντι σε μια λήψη με ανταγωνιστικό smartphone.
  • Μετά τη γκάφα με το βίντεο, εξηγήσεις και για τις φωτογραφίες δίνει η Nokia
    Μετά την αποκάλυψη ότι η λήψη βίντεο σε διαφήμιση του Lumia 920 δεν είχε γίνει με το νέο smartphone της Nokia, χρειάστηκαν διαβεβαιώσεις και για τις φωτογραφίες. Τον γύρο του Διαδικτύου κάνουν τώρα φωτογραφίες με τις DSLR σε τρίποδα γύρω από την πρωταγωνίστρια της διαφήμισης.
  • Η Samsung χλευάζει τις ουρές για το iPhone 5 με νέα αρνητική διαφήμιση
    Η Samsung επαναλαμβάνει τις πρακτικές του παρελθόντος και επιτίθεται στο Apple iPhone 5 με τον ίδιο τρόπο που είχε επιτεθεί στο iPhone 4S: με μια διαφήμιση στην οποία οι άνθρωποι που περιμένουν επί ημέρες στην ουρά για το νέο smartphone «πρότυπο» αντιλαμβάνονται ότι η πρόταση της Samsung είναι καλύτερη.
  • Δεν χρειάζονται ιδιοφυΐες για να φτιαχτεί κάτι καλύτερο από το iPhone 5, λέει η Samsung
    «It doesn’t take a genius» για να φτιάξεις κάτι καλύτερο από το iPhone 5, μοιάζει να λέει η Samsung κατά πρόσωπο στην Apple στην νέα επιθετική διαφημιστική της εκστρατεία στις Ηνωμένες Πολιτείες που θα ξεκινήσει πριν ακόμα κυκλοφορήσει το iPhone 5 στις 21 Σεπτεμβρίου 2012.
  • Ο Τζομπς αγαπάει το Android, σε διαφημιστικό σποτ στην Ταϊβάν
    Ντυμένος με το μαύρο ζιβάγκο και το τζιν του θρυλικού πλέον συνιδρυτή της Apple και με… φτερά αγγέλου ηθοποιός σε τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ εταιρείας ηλεκτρονικών από την Ταϊβάν παριστάνει τον Τζομπς και δηλώνει εξ ονόματός του ότι στη μετά θάνατον ζωή χαίρεται που είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει μια συσκευή με Android. Ο Τζομπς όμως ήταν έτοιμος να κηρύξει «πυρηνικό πόλεμο» στο Android, αποκαλύπτει η βιογραφία του.

In.gr Τεχνολογία