Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Volvo S60 Polestar: Πάνοπλος Βίκινγκ

Volvo S60 Polestar: Πάνοπλος Βίκινγκ

Μπορεί το ψυχρό γαλάζιο, σήμα κατατεθέν της Polestar, να μην προδιαθέτει για επιδόσεις, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση αντιστοιχεί στην ισχύ 515 ίππων και σε τροποποιήσεις που δεν έχουν αφήσει χιλιοστό απείραχτο κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες της ισχυρότερης έκδοσης του σουηδικού sedan.


Πιστή στις υποσχέσεις της, η Volvo αποκάλυψε την ισχυρότερη εκδοχή του S60 με την μορφή ενός concept car το οποίο φέρει την υπογραφή του εσωτερικού βελτιωτικού της οίκου, Polestar.

Αν και ορίζεται ως concept, το Volvo S60 Polestar βρίσκεται ουσιαστικά μισό βήμα μακριά από την παραγωγή και την τελική έκδοση του αυτοκινήτου που θα βρεθεί απέναντι σε προτάσεις όπως η BMW M3 και η Mercedes-Benz C 63 AMG.

Αξιοποιώντας μια αναβαθμισμένη εκδοχή του “inline-six” υπερτροφοδοτούμενου T6 βενζινοκινητήρα της σουηδικής φίρμας το S60 Polestar αποδίδει 515 ίππους και 575 Nm ροπής. Τη μετάδοση της θηριώδους ισχύος αναλαμβάνει ένα επίσης αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με πιο κοντές σχέσεις σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Haldex 4ης γενιάς που διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Οι παραπάνω αναβαθμίσεις του σουηδικού sedan μεταφράζονται, πολύ απλά, σε χρόνο επιτάχυνσης 3,9 δευτερόλεπτων για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα, και σε τελική ταχύτητα που σύμφωνα με τη Volvo ξεπερνά 300 χλμ./ώρα.

Προκειμένου, να αντεπεξέλθει στη νέα ισχύ του το Volvo S60 Polestar διαθέτει ενισχυμένα φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo και αεριζόμενους δίσκους μπροστά και ενισχυμένα δισκόφρενα με την υπογραφή της Polestar, στους πίσω τροχούς.

Αναβαθμισμένο, όπως είναι αναμενόμενο είναι και το πλαίσιο του Volvo S60 Polestar, το οποίο έχει αυξήσει το μήκος των μετατροχίων του κατά 2,0 εκατοστά μπροστά και 4,0 εκατοστά πίσω για περισσότερη σταθερότητα.

Αντιθέτως, αλλά για τους ίδιους λόγους, μειωμένη είναι η απόσταση από το έδαφος κατά τρία εκατοστά, χάρη στην εντελώς νέα, sport ανάρτηση που στο βιογραφικό της περιλαμβάνει και αμορτισέρ Ohlins.

Την επιπλέον ισχύ υπογραμμίζουν αισθητικά, ο νέος και ενδεικτικός του προσανατολισμού της έκδοσης, μπροστινός προφυλακτήρας, ενώ ο πίσω έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες φιλοξενίας του νέου συστήματος εξαγωγής Ferrita 3,5 ιντσών.
Παράλληλα, προς όφελος της καλύτερης αεροδυναμικής του αμαξώματος που έχει αυξήσει τις διαστάσεις του κατά δύο εκατοστά σε πλάτος, έχει προστεθεί ένα ανθρακονημάτινο spoiler πίσω.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα καθίσματα με την υπογραφή της Polestar τα οποία προσφέρουν καλύτερη στήριξη ενώ η παρουσία του δέρματος Alcantara τόσο στα καθίσματα όσο και στον επιλογέα ταχυτήτων και το τιμόνι είναι μια επιλογή, που αν και λίγο παράξενη, μηδενίζει σχεδόν την πιθανότητα να… γλιστρήσει το χέρι σας. Στην ίδια sport κατεύθυνση, εντάσσεται και το ταμπλό που τοποθετείται ελαφρώς χαμηλότερα για καλύτερη εργονομία.

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024