Αυτό έκανε ένας αμερικανός κειμενογράφος που έμεινε χωρίς δουλειά και χρειαζόταν επειγόντως απασχόληση.

Σκέφθηκε πως τα μεγαλοστελέχη των διαφημιστικών εταιρειών θα ελέγχουν συχνά το προφίλ τους στο Google και αφού δεν υπήρχαν διαφημίσεις εκεί το κόστος προβολής θα ήταν πολύ χαμηλό.

Έτσι, τοποθέτησε μηνύματα προς αυτούς προτρέποντάς τους να δοκιμάσουν τις υπηρεσίες του και έλαβε απαντήσεις από όλους πλην ενός.

Έτσι, με την επένδυση μόνο 6 δολλαρίων (15 σεντς ανά κλικ) έλυσε το επαγγελματικό του πρόβλημα.

http://edition.cnn.com/2010/TECH/05/14/google.job/index.html?hpt=Sbin